Gå til innhold

Hes i stemmen - barnehage i morgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ungen har hatt hes stemme hele helgen. Vi har forsøkt så godt det lar seg gjøre å redusere pratingen for å gi stemmen mulighet å hvile, men den er fortsatt hes. Jeg tipper et virus eller forkjølelse siden ungen fortalte om mange barn og voksne i avdelingen som var/er syke. 

Formen er god, energien er på plass, ingen feber, det er bare stemmen. Jeg foreslo å ta en dag til i morgen hjemme med meg, men ungen ble helt stresset og det ble mye drama. ''Jeg er ikke syk, mamma, bare stemmen min som er syk''. Ungen vil rett og slett i barnehagen i morgen. Alle vennene er der, ingen barn å leke med, ''kjedelig hjemme'' uansett hvor mange aktiviteter jeg foreslår. 

Jeg synes egentlig ungen kan være i barnehagen med hes stemme så lenge ingenting annet er feil, men finner ikke noe som taler mot på FHI sine sider eller andre steder. 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 8384c...1e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send i barnehagen, det er allmenntilstanden som avgjør om et barn kan sendes i barnehagen. Men skjønner hvorfor du lurer, enkelte klikker jo helt her inne om barn blir sendt i barnehagen bare de snufser. 

Anonymkode: 664a8...334

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...