Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fan av å bli fratrukket pusten på noen som helst måte, og selv om jeg er mann, skal jeg ikke finne meg i det! Har en fantastisk sexpartner, som tar veldig vare på meg ellers, men i går når vi hadde sex synes jeg det gikk litt langt. Jeg hadde takket ja til sex med håndjern, samt på beina, men mye av det som ble gjort var jeg ikke klar over. På et punkt satte hun seg på ansiktet mitt, og bøyde seg lavt nok ned slik at nesa mi ble dekket over, og jeg ikke fikk puste i 40 sekunder. Deretter snudde hun seg mot meg, og jeg slikka henne i 15 minutter til orgasme. Det er ikke så ille at jeg slikka henne, for det er en viktig del av spillet vårt, men når det gjaldt den delen med nesa, mente hun at det ikke var farlig, og at det er deilig for hennes se at jeg lider litt etter henne, selv om jeg sa nei til å bli fratrukket pusten, så mente hun at hun hadde erfaring med det før, og at så lenge det «tenner» henne, så må jeg gjøre det? Jeg synes det er feil. Vurderer å bryte hele dette «sexforholdet»

Anonymkode: d8db4...dac

• Liker 2
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke fan av å bli fratrukket pusten på noen som helst måte, og selv om jeg er mann, skal jeg ikke finne meg i det! Har en fantastisk sexpartner, som tar veldig vare på meg ellers, men i går når vi hadde sex synes jeg det gikk litt langt. Jeg hadde takket ja til sex med håndjern, samt på beina, men mye av det som ble gjort var jeg ikke klar over. På et punkt satte hun seg på ansiktet mitt, og bøyde seg lavt nok ned slik at nesa mi ble dekket over, og jeg ikke fikk puste i 40 sekunder. Deretter snudde hun seg mot meg, og jeg slikka henne i 15 minutter til orgasme. Det er ikke så ille at jeg slikka henne, for det er en viktig del av spillet vårt, men når det gjaldt den delen med nesa, mente hun at det ikke var farlig, og at det er deilig for hennes se at jeg lider litt etter henne, selv om jeg sa nei til å bli fratrukket pusten, så mente hun at hun hadde erfaring med det før, og at så lenge det «tenner» henne, så må jeg gjøre det? Jeg synes det er feil. Vurderer å bryte hele dette «sexforholdet»

Skjønner godt at du reagerer. Det der er virkelig ikke greit.

Anonymkode: 8eab5...e3e

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Gjør det du ønsker. 

Anonymkode: 77b10...197

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes ikke dette er innafor på noe måte. får grøsninger av å forestille meg en mann gjøre noe sånt på meg. hadde ikke akseptert noe i nærheten en gang. 

Anonymkode: 434ed...731

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen skal måtte gjøre noe mot sin vilje bare fordi den andre vil 

Anonymkode: 77b10...197

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dette er overgrep. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjæresten gjort dette mot meg, hadde jeg sagt tydelig fra hvordan det opplevdes og at det aldri mått skje igjen. 
Hadde det skjedd igjen, ville jeg brutt med personen

Anonymkode: 072ae...b83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi nei, det der er IKKE ok. Å se deg "lide etter henne"?? Kvelningssex er ikke noe man bare gjør uten å diskutere grundig på forhånd. Og vi er vel egentlig mange som mener at det gjør man ikke uansett, fordi det kan være farlig. 

Hadde ikke hatt sex med henne igjen. I alle fall ikke før hun skjønte hvor jævlig lite innafor det der var!

Anonymkode: d55c1...2e2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig hvor mye dritt menn føler at de må finne seg i fra kvinner også. Bryt med henne og ikke tenk at dette er noe du skal tåle. 

Anonymkode: 0c2ef...37d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er overgrep. Ikke greit 

Anonymkode: 608f4...028

• Liker 3
Gjest BethD
Skrevet

Overgrep! 
På lik linje som at en mann knuller kjeften på dama uten samtykke. 
IKKE greit. 

Skrevet (endret)

Tenker måten hun svarer på er åpenbart at hun jo gjerne utfører overgrep.

Skjønner dog ikke at du fullførte det hele, men det er nå meg. Hun trodde jo da alt var i sin skjønneste orden til du sa ifra i etterkant. 

Dropp dama 🤷‍♀️

Endret av Fløff
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal selvfølgelig ikke gjøre noe du ikke vil! Dette er ikke greit i det hele tatt! 

Anonymkode: bb2d7...ac2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fløff skrev (4 minutter siden):

Tenker måten hun svarer på er åpenbart at hun jo gjerne utfører overgrep.

Skjønner dog ikke at du fullførte det hele, men det er nå meg. Hun trodde jo da alt var i sin skjønneste orden til du sa ifra i etterkant. 

Dropp dama 🤷‍♀️

Fordi det var overgrep og han hadde håndjern på. Bytt om på kjønnene så skjønner du hvorfor han følte at han var nødt til å fullføre. Hun utnyttet han i en sårbar situasjon. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi det var overgrep og han hadde håndjern på. Bytt om på kjønnene så skjønner du hvorfor han følte at han var nødt til å fullføre. Hun utnyttet han i en sårbar situasjon. 

Nå spør jeg ham og ikke deg da :) 

Spørsmålet er om de vanligvis har denne type sex eller han/hun generelt har snakket om facesitting. 

AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩

Dama er ikke helt god

Anonymkode: f472e...2ff

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

så lenge det «tenner» henne, så må jeg gjøre det? Jeg synes det er feil. Vurderer å bryte hele dette «sexforholdet»

Helt feil.

Jeg hadde ikke vurdert engang, dette hadde vært brudd så snart jeg hadde fått på meg klærne igjen og jeg hadde sagt i fra til den dama hva jeg mente om henne og hva hun gjorde også. Dette er klart overgrep fra hennes side. Farlig var det også, selv om hun påberopte seg erfaring. 

Jeg håper du dumper dama og at hun "lider etter deg" når du gjør det. 

Anonymkode: 096c0...989

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fløff skrev (21 minutter siden):

Nå spør jeg ham og ikke deg da :) 

Spørsmålet er om de vanligvis har denne type sex eller han/hun generelt har snakket om facesitting. 

Vi har pratet om facesitting, SÅ LENGE NESEN MIN ER FRI OG JEG FÅR PUSTE! Ikke at hun setter seg langt nok ned slik at jeg blir nærmest kvalt. Er veldig irritert nå, og skal bryte kontakten med henne. Det er ikke verdt det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har pratet om facesitting, SÅ LENGE NESEN MIN ER FRI OG JEG FÅR PUSTE! Ikke at hun setter seg langt nok ned slik at jeg blir nærmest kvalt. Er veldig irritert nå, og skal bryte kontakten med henne. Det er ikke verdt det. 

Om hun gjør det med vilje er jo det ganske drøyt ja. 

Om noen er bundet på hender og ben er fast facesitting ekstremt lite klokt. 
Og den kommentaren i etterkant er jo ikke å respektere deg akkurat. 

Men sånn for menns del generelt bør du si det til henne tydelig. 

Skrevet

Du fikk ikke puste i 40 sekunder?? Da er det rart at du ikke svimte av?! Hun kunne jo rett og slett ha kvalt deg! 😨

Hadde jeg opplevd noe sånt, så hadde jeg avsluttet forholdet tvert. Hun høres gal ut! Psycho! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...