Gå til innhold

Kastrering hannhund, pris

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke noen diskusjon på om kastrering er riktig eller ikke. To uavhengige veterinærer er enige i at det er det beste for hunden. Han har i tillegg vært kjemisk kastrert i to år. Effekten er på vei ut nå av den siste chipen, og vi merker godt hvorfor vi har vært inne på kastrering...

Men: jeg er usikker på hva jeg kan forvente av pris. De to veterinærkontorene vi bruker har ikke lik pris, og jeg vet ikke hvilken pris man kan forvente som "riktig". Noen som har kastrert hunden som kan si noe om hva de har betalt?

Det er en 6,5 år gammel hund, 25 kilo.

Anonymkode: d585f...fa8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte 3000 for kastrering av min i fjor. Da kom veterinæren hjem til meg og gjorde det her. Veldig fin løsning for både meg og hunden — mindre stress, lavere kostnader og jeg fikk følge med på inngrepet og se alt som skjedde! Uhyre interessant! 

Anonymkode: bd98c...44c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg betalte 3000 for kastrering av min i fjor. Da kom veterinæren hjem til meg og gjorde det her. Veldig fin løsning for både meg og hunden — mindre stress, lavere kostnader og jeg fikk følge med på inngrepet og se alt som skjedde! Uhyre interessant! 

Anonymkode: bd98c...44c

Oi, interessant.... Hvor stor hund var dette, og hvor i landet bor du?

Anonymkode: d585f...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...