Gå til innhold

Airbnb i sydenland, erfaringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Vi er tre familier som skal leie hus i sommer et sted hvor det er varmt og med basseng, kanskje gangavstand til stranden. Noen som har tips, erfaringer å dele? Evt ting som en ikke tenker på før en er der? 

Anonymkode: 71349...cd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Velg kun superhost

Anonymkode: 16d52...e0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Velg kun superhost

Anonymkode: 16d52...e0d

Hvorfor? Har bare brukt airbnb i Norge så jeg er helt grønn

Anonymkode: 71349...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Brukte AirBnb på Sardinia, fungerte veldig bra! 
Hvis jeg skal komme med et tips, er det å sjekke hva «gangavstand til stranden» egentlig innebærer. For vi hadde det, men sjekket ikke terrenget… Viste seg at det var gangavstand, men på toppen av en gigabratt bakke! 

Anonymkode: e97f2...848

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte Airbnb i portugal, bodde en natt per sted. Det var veldig bra. Om du skal være lenge på et sted, høres superhost lurt ut. Det betyr at de har fått veldig gode tilbakemeldinger. De som har status superhost, har jeg utelukkende hatt veldig gode erfaringer med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte også airbnb i Portugal, Algarvekysten. Veldig fint og bra. Velger også dem som har gode anmeldelser. Har aldri hatt en negativ opplevelse med airbnb, og har brukt det sikkert 20 ganger.

Anonymkode: 369d5...1da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd på AirBnB i England, Irland, Danmark, Italia. Aldri valgt superhost og det har aldri vært problemer. 
Ikke prøvd det i "syden land", men har en god venninne som gjør det med jevne mellomrom - kun gode ord. Og det har ikke vært noe ekstravagant hun har leid.

Anonymkode: 42a73...de6

AnonymBruker
Skrevet

Brukt i Spania både Alicante og Valencia, veldig fint, bra og ryddig.

Anonymkode: 82365...7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...