AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #21 Skrevet 6. april 2022 Million skrev (På 3.4.2022 den 19.31): Har vært borti min andel med useriøse dumpapper på Finn, jeg også, ja! En gang hadde jeg kjøpt noen sofaputer fra designmerket Hay. De kom i posten, men da jeg åpnet esken, så jeg med en gang at bildet i nettbutikken ikke viste fargen riktig. De var også i et materiale jeg ikke synes var komfortabelt, så jeg bestemte meg for å selge dem noe rimeligere. De var jo helt nye og ubrukte. Det kom en del skambud, som jeg sa nei til. Etter en stund ute på nett, kom det endelig en henvendelse fra en kvinne i Oslo som ville kjøpe dem, uten å prute. Vi ble enige om dag og klokkeslett for når hun skulle komme og hente putene. Kvelden opprant og klokka ble avtalt tidspunkt. Den ble kvart over. Den ble halv. Etter tre kvarters forsinkelse, sendte jeg en sms og spurte om hun ikke fant veien... og svaret jeg fikk var "Åh, samboeren min har tatt bilen i kveld så jeg kan ikke komme likevel!"..... MEN SÅ SI FRA DA FOR FAEN. Men jeg sa ikke det. Hun spurte om en ny kveld hun kunne komme og hente, og jeg gikk med på denne nye datoen og klokkeslettet. Avtaletidspunkt nummer to opprant, og hun dukket ikke opp - igjen. Etter bare et kvarter sendte jeg melding og spurte hvor hun ble av. "Åh, det hadde hun glemt!" Jeg ble temmelig forbannet. Så presterer hespetreet å spørre om å få avtale ET TREDJE TIDSPUNKT OG DAG FOR HENTING...!! Da ble jeg så pissed off at jeg bare skrev en melding og svarte; "Nei, det er så mye styr med deg at det gidder jeg ikke. Jeg selger til noen andre". Det fikk jeg ikke noe svar på Et par uker senere fikk jeg solgt putene til noen som betalte annonsert pris uten pruting, og som hentet til avtalt tid! Dumpapper🤣 Anonymkode: 5a7c0...41f 1
Million Skrevet 6. april 2022 #22 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dumpapper🤣 Anonymkode: 5a7c0...41f Må jo ikke skrive de verste banne- og kalleordene rett ut her inne 😛 Dumpapper hørtes "harmløst" ut, hehe 1
Duraton Skrevet 6. april 2022 #23 Skrevet 6. april 2022 Solgte noen felger (bytte av bil, annen dimensjon, trengte dem ikke lengre), opplyste om at det var sommerdekk (som fortsatt var mer en god nok for 2 sesonger til) fortsatt på felgene. En dame ønsket å kjøpe dem, til nedsatt pris, så siden jeg ville bare bli kvitt dem, så sa jeg ja. Først skulle vedkommende komme på en fredag, den kom og gikk, ved etterlysning så hadde hun ikke bil før på lørdagen, den er grei, ny avtale lørdag. Lørdagen kom og hun dukket opp, jeg viste henne felgene, hun sa seg fornøyd visstnok, jeg spurte om jeg skulle hjelpe henne med å bære dem i bilen, men nei, hun hadde kommet med bussen. Men jeg kunne jo kjøre hun og felgene hjem til henne (ha ha… nei). Men hun ville ha felgene, hun kunne få noen til å hente dem klokka 10 på mandagen (Jeg er på jobb da), så hvis jeg bare lot dem stå ute så skulle hun vippse meg pengene etter at de hadde hentet felgene. Jeg sa at hun kunne vippse meg pengene først, og så kan jeg la felgene ligge klar for henting. Hun vippset meg nå pengene på søndagskvelden, så felgene ble satt ut mandagsmorgen. Jeg returnerer mandags kveld etter overtid og felgene er der fortsatt, jaja, ikke mitt problem lengre. Tirsdags morgen så er felgene borte og handel unnagjort. Sånn ca 2 uker senere så får jeg melding om at hun vil heve kjøpet da sommerdekkene var brukt og ikke nye. Jeg viste til annonsen om at det var først og fremst felgene hun kjøpte, og at dekkene fulgte bare med på lasset, men hvis hun nå ville levere dem tilbake, så måtte hun bare det og jeg skulle vippse henne beløpet tilbake. Er vel 4 måneder siden nå, og har ikke hørt noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #24 Skrevet 6. april 2022 Skulle selge en babydukke. Det fulgte ikke med smokk og det sto i annonsen min på Finn. En dame ville ha den, og jeg skriver også i meldingen til henne at smokk ikke følger med. Ok, det var greit. Hun Vippset meg penger, men ville like etterpå ha dem igjen fordi dokka ikke hadde smokk! Jeg forklarte at det opplyste jeg jo om. Men hun ville ha igjen pengene. Jeg Vipset pengene. Men noen dager senere ville hun ha dokka, men dagen etter ombestemte hun seg igjen! Jeg fikk solgt den til noen andre, men så sendte hun melding igjen, jeg skrev at jeg hadde solgt den til noen andre, og da ble hun sur og sendte meg masse stygge meldinger. Noen folk altså 😡 Anonymkode: e13f7...fa1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå