Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har fått en ny kollega. Jeg har sett bilde av henne og hun er flott. Virkelig flott, sånn vestkant-sexy babe. De sitter ved siden av hverandre på jobben, skrivebord inntil hverandre. Han sier at han opplever det som om hun flørter med ham. Hun er "litt for oppmerksom", snakker mer enn det han er vant til som vanlig, og med en liten touch av noe som har føler er diskret sjekking.

Han synes det er litt vanskelig, også fordi han ikke er helt sikker - han er ikke vant til sånt og vet ikke om han misforstår. Det går jo an å blande sammen flørt med hyggelig, kollegial tone. Men han har nå kommet til meg og fortalt det. Jeg liker det ikke, men jeg synes jo det er kjempefint at han forteller. Hva er et godt råd her? 

Anonymkode: 4fafa...ff3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller vel ingen rolle om kollegaen flørter så lenge han ikke blir med på leken.

Anonymkode: cff7a...813

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Da blir det opp til han å holde en proff tone mot henne, og ikke flørte tilbake. 

Er mannen din kjekk eller sjarmerende?

Anonymkode: 81410...fc4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du stoler på han er det bra han forteller deg og søker innspill, men jeg har opplevd at en eks fortalte sånt for å bryte meg ned og gjøre meg usikker på om jeg var bra nok. 

Jeg ville sagt til han at han fikk oppføre seg avvisende, si til henne at "Jeg holder på med noe her nå" og snu seg vekk, kutte samtalene hun innleder rett og slett. 

Anonymkode: edd71...cfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager fortelle det til deg? Hva skal du gjøre med det hele?

Jeg har kolleger som flørter med meg, men jeg gjør ingenting med det fordi jeg har en mann. Jeg sier det heller ikke til ham, da det bare vil gi ham en dårlig følelse.

Forsøker mannen din å poengtere at han er attraktiv for andre? Kanskje han er smigret?

Anonymkode: 826f6...10b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min har fått en ny kollega. Jeg har sett bilde av henne og hun er flott. Virkelig flott, sånn vestkant-sexy babe. De sitter ved siden av hverandre på jobben, skrivebord inntil hverandre. Han sier at han opplever det som om hun flørter med ham. Hun er "litt for oppmerksom", snakker mer enn det han er vant til som vanlig, og med en liten touch av noe som har føler er diskret sjekking.

Han synes det er litt vanskelig, også fordi han ikke er helt sikker - han er ikke vant til sånt og vet ikke om han misforstår. Det går jo an å blande sammen flørt med hyggelig, kollegial tone. Men han har nå kommet til meg og fortalt det. Jeg liker det ikke, men jeg synes jo det er kjempefint at han forteller. Hva er et godt råd her? 

Anonymkode: 4fafa...ff3

Syns det er veldig rart at han forteller det til deg , hvis han ikke er interessert selv . Ville ikke fortalt min kjæreste hvis andre flørtet med meg , rett og slett fordi jeg ikke vil uroe han . Å så lenge jeg ikke flørter tilbake , ser jeg ingen grunn til å informere han . 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er smigret og muligens litt betatt og forteller deg det i tilfelle noe skjer mellom de, sånn at han har ryggen sin fri, tror han.

Anonymkode: cb4e8...601

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mange menn som tror kvinner flørter med dem uten at de faktisk gjør det.

Anonymkode: c62a6...dcf

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (17 timer siden):

Syns det er veldig rart at han forteller det til deg , hvis han ikke er interessert selv . Ville ikke fortalt min kjæreste hvis andre flørtet med meg , rett og slett fordi jeg ikke vil uroe han . Å så lenge jeg ikke flørter tilbake , ser jeg ingen grunn til å informere han . 

Noen menn har faktisk en kultur for å lufte tanker og jobbhverdag med partneren sin, og kanskje han ikke har så mange kompiser å dumpe det på?  

Hvis han er uvant med denslags adferd fra kvinner,  så vet han heller ikke hvordan partneren vil reagere på slik informasjon. Det skal faktisk litt til å tenke seg til alle mulige utfall av dette. Forhistorie og trygghet har alt å si.

Anonymkode: 8d692...297

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din forteller deg om dette noe som for meg er veldig positivt. Han er usikker på hvordan han skal håndtere dette og det eneste rådet du kan gi er å oppføre seg profesjonelt ift jobb. 

Anonymkode: 90eb9...8b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...