AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Ble du gravid når du tok dette? Har nettopp bestilt etter å ha vært prøver i to år. Har aldri eggløsningsslim i forkant, håper dette kan hjelpe. Anonymkode: 9a70e...868
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Om dere har prøvd i to år uten hell er det neppe manglende eggløsningsslim som er problemet. På høy tid med en tur til legen - man har rett på utredning og videre hjelp etter å ha prøvd selv i ett år. Anonymkode: cc71e...ef0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om dere har prøvd i to år uten hell er det neppe manglende eggløsningsslim som er problemet. På høy tid med en tur til legen - man har rett på utredning og videre hjelp etter å ha prøvd selv i ett år. Anonymkode: cc71e...ef0 Det var ikke det som var spørsmålet mitt. Har så klart oppfølging fra lege, men gidder ikke skrive hele historien når spørsmålet bare er om noen har erfaringer Anonymkode: 9a70e...868
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Veit det er bra mot soppinfeksjoner bare. Anonymkode: a7302...d1e
Juss-jenta Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Jeg tok grapefruktkjerneekstrakt da jeg prøvde på nr. 1! Følte jeg fikk en hel del mer eggløsningsslim av å ta det! 🤩 Ble gravid, men vet jo ikke om det var pga grapefruktkjerneekstrakt da ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Det var ikke det som var spørsmålet mitt. Har så klart oppfølging fra lege, men gidder ikke skrive hele historien når spørsmålet bare er om noen har erfaringer Anonymkode: 9a70e...868 Skjønner, mente ikke å avspore eller høres nedlatende ut! 😊 Det kunne høres ut som om du lette etter en quick fix i form av kjerringråd, og kanskje ikke visste at du hadde krav på hjelp etter å ha prøvd såpass lenge. Så bra at dere får oppfølging! Om du får tråden flyttet til prøverforumet får du sannsynligvis flere svar der. Har forøvrig ikke prøvd grapefruktkjerneekstrakt. Men jeg har aldri sett noe eggløsningsslim og har likevel ikke hatt problemer med å bli gravid. Det fins visst der inne, selv om det ikke alltid kommer ut. Anonymkode: cc71e...ef0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 Ble gravid den ene gangen jeg drakk to flasker vin, så mitt råd er masse alkohol. Anonymkode: 4b740...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå