Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble du gravid når du tok dette? Har nettopp bestilt etter å ha vært prøver i to år. Har aldri eggløsningsslim i forkant, håper dette kan hjelpe.

Anonymkode: 9a70e...868

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om dere har prøvd i to år uten hell er det neppe manglende eggløsningsslim som er problemet. På høy tid med en tur til legen - man har rett på utredning og videre hjelp etter å ha prøvd selv i ett år. 

Anonymkode: cc71e...ef0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om dere har prøvd i to år uten hell er det neppe manglende eggløsningsslim som er problemet. På høy tid med en tur til legen - man har rett på utredning og videre hjelp etter å ha prøvd selv i ett år. 

Det var ikke det som var spørsmålet mitt. Har så klart oppfølging fra lege, men gidder ikke skrive hele historien når spørsmålet bare er om noen har erfaringer 

AnonymBruker
Skrevet

Feil forum

Anonymkode: 5fdc4...027

AnonymBruker
Skrevet

Veit det er bra mot soppinfeksjoner bare. 

Anonymkode: a7302...d1e

Skrevet

Jeg tok grapefruktkjerneekstrakt da jeg prøvde på nr. 1! Følte jeg fikk en hel del mer eggløsningsslim av å ta det! 🤩 Ble gravid, men vet jo ikke om det var pga grapefruktkjerneekstrakt da ☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det var ikke det som var spørsmålet mitt. Har så klart oppfølging fra lege, men gidder ikke skrive hele historien når spørsmålet bare er om noen har erfaringer 

Skjønner, mente ikke å avspore eller høres nedlatende ut! 😊 Det kunne høres ut som om du lette etter en quick fix i form av kjerringråd, og kanskje ikke visste at du hadde krav på hjelp etter å ha prøvd såpass lenge. Så bra at dere får oppfølging! Om du får tråden flyttet til prøverforumet får du sannsynligvis flere svar der.

Har forøvrig ikke prøvd grapefruktkjerneekstrakt. Men jeg har aldri sett noe eggløsningsslim og har likevel ikke hatt problemer med å bli gravid. Det fins visst der inne, selv om det ikke alltid kommer ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid den ene gangen jeg drakk to flasker vin, så mitt råd er masse alkohol. 

Anonymkode: 4b740...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...