Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som introvert, hvordan hadde du tatt det om en kjæreste, venn, bekjent, noen, hadde tatt og brukt drikkeflaska eller glasset ditt og drukket av det.

Er det en big no? Vil det å dele drikkeflakse, glass, kopp, bli for «overveldende» for en introvert, eller tillat dere dette?

Og isåfall om dere tillat det, når og med hvem er dette greit for den introverte?

Spørsmål fra en som ekstrovert, som opprinnelig lurer.

Anonymkode: ef23c...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæreste,FF eller egne barn er helt ok, men ingen andre

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

for det første så tror jeg ikke dette har noe med å være introvert å gjøre.

kun partner og egne barn kan drikke av mine ting, ingen andre. venner kun i nød, typ 2 mil opp en fjellsti. ellers ingen, aldri. 

Anonymkode: d30a6...28b

• Liker 17
Skrevet

Ehm, det er ikke noe problem. Jeg hater ikke eller ikke redd for andre mennesker haha, jeg foretrekker bare å være alene over store sosiale sammenkomster. Jeg har et helt avslappa forhold til andre mennesker😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det greit med de fleste venner. Liker det ikke med syke folk eller folk jeg ikke kjenner (stort sett). Men jeg kjenner ekstroverte som helst ikke vil dele med noen. Den ene har stor intimsone selv om hun elsker å være med folk og finner på masse. Hun andre er bare redd for bakterier. Jeg tror ikke folk og bakterier går på samme skala

Anonymkode: c4847...86b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rimelig avslappa med sånt, gitt. Med det meste, i grunn. Hva har det med å være introvert å gjøre?

Anonymkode: 2ad76...22d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som introvert, hvordan hadde du tatt det om en kjæreste, venn, bekjent, noen, hadde tatt og brukt drikkeflaska eller glasset ditt og drukket av det.

Er det en big no? Vil det å dele drikkeflakse, glass, kopp, bli for «overveldende» for en introvert, eller tillat dere dette?

Og isåfall om dere tillat det, når og med hvem er dette greit for den introverte?

tror ikke du forstår hva en introvert er, har jo ingenting med saken å gjøre

Anonymkode: 4ed80...5eb

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det der har ingenting med introvert å gjøre.

Hygiene og helse derimot…..

Opprinnelig lurer? Oppriktig lurer er vel det du prøver å si.

Endret av mereo
  • Liker 3
Gjest ytmnd
Skrevet

Har ingenting med introvert å gjøre. 😁

Dele på slikt hadde jeg bare gjort med partneren min.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dette har ingenting med å være introvert å gjøre. 

Introvert er at man trenger tid alene siden man blir sliten av å være sosial, så man må lade batteriene. 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Har dette noe med å være introvert da? Det tviler jeg egentlig på. 

Jeg hadde synes at det var ok om en kjæreste hadde brukt samme drikkeflaske eller glass som meg.

Men er det virkelig vanlig å drikke av en eller annen tilfeldig person sin drikkeflaske eller glass? Det har jeg aldri hørt om eller sett. Det må isåfall være krise eller man gjør det av en feiltagelse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Å dele drikkeflaske er vel en uting uansett om man er introvert eller ikke?????

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tenker du at dette har med å være intorvert/ekstrovert å gjøre?

Anonymkode: a4511...b4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette har vel mer med hygiene å gjøre enn om man er ekstrovert/introvert.

Dette er greit kun med egne barn/partner for min del, ingen andre.

Anonymkode: da752...eaa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva i svarte har det det med å være introvert og gjøre??!!!    

Jeg kan både være introvert og utadvendt,  men uansett så hadde jeg ikke likt noen hadde drukket av samme flaske eller kopp som meg! Det lar jeg kun kjæresten få gjøre! Grunnen er  hygienen og eventuelt smitte...    Har hendt en sjelden gang jeg har smakt på ny drikke av andre siden av glasset- om noen insisterer at jeg bør smake...Men det har vært ytterst sjelden!  Har jo også skjedd det har blitt tatt feil av hvem sitt glass en sjelden gang...- og prøver da "overse" det om det kun har skjedd én liten "glipp"... Ellers er det VELDIG så greiest og smartest føler jeg- det og holde seg til sitt eget glass!😁

Anonymkode: b75b2...95a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du introverte? Drikke av samme flaske er en uting. Glad for at jeg ikke er den eneste som lurer på hvorfor du kobler dette til introverte på noe som helst vis. Hva mener du er sammenhengen her?

Anonymkode: b3865...d37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 15.12):

Da hadde jeg funnet meg et nytt glass. Både jeg og andre steder har oppvaskmaskin, så å drive å dele glass er bare tull. Og er jeg hjemme hos deg og du må vaske for hånd? Ok. Greit for meg.

Det sagt så er det frekt å ta noens glass uten å spørre om lov, uavhengig av om du er introvert eller ekstrovert. 
Svaret er altså: spør om lov. Sier noen nei? Da er det et nei. Ikke overkompliser livet.

Anonymkode: 3f9fd...5ef

Skrevet (endret)

Dette har da ikke noe med å være introvert å gjøre.

Ingen får lov til å drikke av samme flaske som meg.

Endret av Gereon Rath
AnonymBruker
Skrevet

TS, kan du komme tilbake og svare på det vi alle lurer på? Hvorfor tror du det er noen forskjell på ekstroverte og introverte på dette området? 

Anonymkode: b3865...d37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...