Gå til innhold

Han sier han er ikke klar for forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har siden i fjor høst chattet/snappet med en mann i slutten av 30 årene. I januar møttes vi for første gang og vi møtes relativt ofte, minst en gang per uke noen ganger og andre ganger 4-5 dager. Jeg har blitt veldig forelsket og etter litt vin har jeg erkjent mine følelser for han. Han svarer at han har følelser for meg også, men at han ikke er klar for et forhold eller definere dette som noe enda. Han skylder på at han har blitt såret av eksen sin. Jeg begynner å tenke at det er noe han sier for å holde meg varm. Vi drar aldri ut og gjør noe. Møtes alltid hjemme hos han. Han er veldig søt på meldinger og ringer meg ofte, men er dette et opplegg der han bare ønsker alle kjæreste-fordelene, men beholde frihet og singellivet mens han venter på den han vil slå seg til ro med? Jeg har ikke lyst til å være en selskapsdame for han. Når jeg snakker med han om det sier han at han ikke vet hvor lang tid det vil ta før han ønsker å sette en merkelapp på dette og for meg er det ikke nok. 

Anonymkode: c80be...9a6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har lyst til å bare svare: ok. Vi kan ikke akkurat lese tanker her. Det kan veldig godt hende han snakker sant, men det høres litt stusselig ut, at dere aldri gjør noe utenfor leiligheten hans.  Hvis han har blitt sviktet og såret, så kan han være emosjonelt utilgjengelig,  men spørsmålet er hva han gjør med det? Jobber han for å bli trygg på noen igjen?  Hvis ikke så kan det være en hendig ting å si, når du spør. Er ting ikke nok for deg, så sett en sluttdato, og prøv selv å ta initiativ til noe annet enn pulings.

Anonymkode: 5c302...393

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QL2yBCGXlW

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke skrevet mer til han. Å holde deg varm, mens han nyter singellivet, er ikke verdt det for din egen del 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har siden i fjor høst chattet/snappet med en mann i slutten av 30 årene. I januar møttes vi for første gang og vi møtes relativt ofte, minst en gang per uke noen ganger og andre ganger 4-5 dager. Jeg har blitt veldig forelsket og etter litt vin har jeg erkjent mine følelser for han. Han svarer at han har følelser for meg også, men at han ikke er klar for et forhold eller definere dette som noe enda. Han skylder på at han har blitt såret av eksen sin. Jeg begynner å tenke at det er noe han sier for å holde meg varm. Vi drar aldri ut og gjør noe. Møtes alltid hjemme hos han. Han er veldig søt på meldinger og ringer meg ofte, men er dette et opplegg der han bare ønsker alle kjæreste-fordelene, men beholde frihet og singellivet mens han venter på den han vil slå seg til ro med? Jeg har ikke lyst til å være en selskapsdame for han. Når jeg snakker med han om det sier han at han ikke vet hvor lang tid det vil ta før han ønsker å sette en merkelapp på dette og for meg er det ikke nok. 

Kjære medsøster, vær opptatt av hva DU vil, ikke hva han vil. Hva er ditt behov? Det er virkelig en haug med fisk i havet, så du trenger ikke å deale med fyrens særheter om DU ønsker noe annet i livet ♥️ 

Anonymkode: ee97c...f8c

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg hadde tolket det som deg, ts. her er noen som bruker meg uten å være interessert i et liv sammen. jeg hadde avsluttet relasjonen. 

Anonymkode: a9bfa...c14

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde også avsluttet relasjonen, du kommer bare til å bli såret. 

Holdt på sånn med en kar tidligere selv. Han ville ikke definere oss og var fryktelig mye frem og tilbake, og jeg avsluttet etter et halvt år. Et år senere fikk jeg kjæreste, og da var han andre plutselig på magisk vis klar! Så det var først da han fikk et spark i ræva på at jeg ikke var tilgjengelig lengre at han innså at han ville være i et forhold med meg. Jeg var jo da for lengst over han. 

Han holdt det gående i nesten to år med grining og mas før han gav seg, og skjønte at toget var gått. Nå 5 år senere sender han en melding nå og da for å høre om jeg fremdeles er sammen med min samboer, og han er fremdeles singel. Med andre ord så har han ikke klart å endre seg, da jeg antar at han har vært med andre etter min tid. 

Du kaster bare bort tiden din på noe som ikke kommer til å bli bra. Avslutt relasjonen, så får han eventuelt komme tilbake om han får tenkt seg om og virkelig mener det. 

Anonymkode: cc586...fd8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Viss du føler deg som en selskapspike, er du det også. Jeg var selskapspike i to år, til en mann som ville vente litt å bli ekslusive. Jeg gikk i en dyp kjærlighetssorg etter to år.  Der jeg trodde det skulle bli oss,  for det var det han sa. Og vi snakket om fremtiden. Han ville bare vente til etter ditt og datt… viss han ikke kan gi deg noenting som helst om fremtiden, gå i dag!

Anonymkode: 2c374...356

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Han er nå i det minste ærlig da. Å du VET at du bare er en vente -dame / selskapsdame . Opp til deg hvor lenge du lar dette foregå . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du drar hjem til han?

Og det er det dere gjør? Gratis-hore er det. Du koster han bare noen sms, ord, og kanskje halve middagen.

Han sier det jo til og med rett ut. "Jeg vil ikke ha deg som kjæreste"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som kg pleier å svare til slikt destruktiv forhold: Dump!

Du er verdt mer en dette. Er en mann klar og forelsket så viser han det til alle. 

Anonymkode: 6823f...741

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Viss du føler deg som en selskapspike, er du det også. Jeg var selskapspike i to år, til en mann som ville vente litt å bli ekslusive. Jeg gikk i en dyp kjærlighetssorg etter to år.  Der jeg trodde det skulle bli oss,  for det var det han sa. Og vi snakket om fremtiden. Han ville bare vente til etter ditt og datt… viss han ikke kan gi deg noenting som helst om fremtiden, gå i dag!

Og klok av skade etter dette, holder jeg meg langt unna menn som «ikke er klare» eller «vil vente». 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette kjenner jeg igjen. Skal sies at vi gjorde absolutt alt kjærester gjør, sex, ferier, besøke hverandres familier, diskuterte kjøpe noe sammen. Jeg holdt ut, men han ble aldri klar for ett forhold. Han hadde også blitt såret av eksen, men ikke verre enn at han hjalp henne med ditt og datt. Vi hadde en pause eller kall det hva du vil. I løpet av den tiden dro de på ferie sammen. Dumme meg trudde på han og vi hang sammen igjen.

En dag orket jeg ikke mer og gikk. Så meg aldri tilbake, men har nå funnet ut at det blir ett liv alene. Jeg orker ikke mere mannfolk.

Har forøvrig sett han reise fra denne fæle eksen hans i 10.30 tiden en Søndag morgen, så de henger sammen innimellom. Hun har vel ikke såret han så fælt som han skal ha det til.

Anonymkode: 2ef0a...0fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Typisk FF forhold der kvinnen vil ha kjæreste, mens menn vil leke rundt. Likevel klager de på damene....🙄

Anonymkode: 6823f...741

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er en no-brainer.
Han ser deg ikke som kjærestemateriale, men du er god nok for uforpliktende hygge og sex.
Du er også lettvint for han. Han trenger ikke anstrenge seg med å ta deg med ut på dates. Du har satt din standard til å være ok med bare å være hjemme.
Han gjør ikke noe galt.  At han ikke vil være kjærester er en ærlig sak. Det er du som må avgjøre om dette er godt nok for deg, med risikoen der er for å bli såret

Anonymkode: 9e972...806

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klassisk holde deg varm. Hadde han kunnet sett for seg dere to i fremtiden som noe seriøst hadde han ikke nølt. Han vil bare ha kos og sex fra deg inntil han finner den dama 

Anonymkode: 805b8...7b6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er ikke klar for forhold med DEG. Fordi han vet at han kan få bedre damer. Klassisk situasjon når kvinner ligger med menn litt over deres eget nivå. 

Anonymkode: 90178...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Han er ikke interessert.

En mann som er interessert og forelsket vil vise deg fram til hele verden.

Avslutt nå-sol, sommer og masse fine menn i vente.

Anonymkode: 14d6e...a2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at det er ikke så enkelt som mange svarer deg.

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har siden i fjor høst chattet/snappet med en mann i slutten av 30 årene. I januar møttes vi for første gang og vi møtes relativt ofte, minst en gang per uke noen ganger og andre ganger 4-5 dager. Jeg har blitt veldig forelsket og etter litt vin har jeg erkjent mine følelser for han. Han svarer at han har følelser for meg også, men at han ikke er klar for et forhold eller definere dette som noe enda. Han skylder på at han har blitt såret av eksen sin.

Jeg har opplevd noe av det samme. Men vi hadde en del fine opplevelser og gjorde ting sammen før sex. 

Følte at han flørtet en del, men at han vegret seg for at vi skulle bli kjærester. 

Etter at vi hadde hatt sex en natt, og han ville treffe meg igjen neste helg, sa jeg at jeg oppfattet at han ikke var interessert i meg, og at jeg hadde trodd at jeg kunne ha sex uten å være kjæreste, men det hadde jeg innsett at jeg ikke kunne.

Jeg sa jeg synes det var vanskelig å sette ord på, men at jeg ikke ville være elsker.

Overraskende nok skrev han veldig fint om sine følelser. 

Det er visst mange som er redd for ordet kjæreste. 

Anonymkode: 9c54c...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke nødvendigvis en ventedame. For noen er dette alt de trenger,  og så lenge du ikke sier noe annet, så er jo begge glade og fornøyde?  

Anonymkode: 5c302...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klassisk kvinnefeil. Kvinner må slutte å sitte og vente på at menn skal finne ut av hva de vil, og fokusere på hva de selv vil ha. Hva vil DU, TS? 

Anonymkode: 687ec...aac

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...