Gå til innhold

Hvis du ventet 5 millioner på konto og leide leilighet. Hva hadde du gjort med pengene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter ikke 5 millioner men han jeg er dama til venter på det. Jeg er et ‘’penge sky ‘’ menneske som aldri har hatt sansen for storartede greier og blir aldri å arve noe av mine foreldre i fremtid. Vi leier en leilighet og jeg trives her. På samme tiden tenker nå jeg at det blir helt rart og ikke kjøpe et hus lite hus eller en leilighet? Hva hadde dere gjort med pengene? 

Anonymkode: cc51d...d1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kjøpt bolig, betalt ned studielån, og så hadde jeg nok bestilt meg litt sushi levert hjem

Anonymkode: 985c6...753

• Liker 2
Skrevet

Hadde selvfølgelig kjøpt leilighet eller hus istedet for å leie. Det smarteste hadde vært å dele summen i to, og kjøpt to leiligheter (med eller uten lån) slik at man kunne leie ut den ene. Kjempebra investering som sikrer en økonomisk i fremtiden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt bolig såklart. 

Anonymkode: 1f2ba...3a0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt bolig.

Bor i Oslo, så her er 5 mill nok EK til en ekstremt ordinær 3roms leilighet 😅

Anonymkode: 1b1ef...219

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg venter ikke 5 millioner men han jeg er dama til venter på det. Jeg er et ‘’penge sky ‘’ menneske som aldri har hatt sansen for storartede greier og blir aldri å arve noe av mine foreldre i fremtid. Vi leier en leilighet og jeg trives her. På samme tiden tenker nå jeg at det blir helt rart og ikke kjøpe et hus lite hus eller en leilighet? Hva hadde dere gjort med pengene? 

Kjøper selvklArt bolig og betaler ned all gjeld det er mulig å betale ned. Om han spleiser den ut tjener han på det i lengden. 

Anonymkode: 26b00...78c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg vil betalt ned all gjeld og investert 5 mill i vekstaksjer unoterte med mål om å 5-doble pengene. Så hadde jeg kjøpt 3 utleieleiligheter kontant og levd på inntektene. Satt av et par mill til å gjøre d samme på repeat. Men alle andre kommer til å si ta opp GJELD:):):) Kjøp NÅ!!! boligmarkedet er HOT. 30 års nedbetaling - fyf...not I...not I;-)

Anonymkode: 3a544...06d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

kjøpt bolig, betalt ned studielån, og så hadde jeg nok bestilt meg litt sushi levert hjem

Anonymkode: 985c6...753

Hadde ikke nedbetalt studielånet. 

Kjøp bolig og invister resten, enten i aksjer, fond eller annen eiendom/utleieeiendom. 

Anonymkode: ed946...834

Skrevet

Kan du ikke kjøpe leiligheten du bor i?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

jeg vil betalt ned all gjeld og investert 5 mill i vekstaksjer unoterte med mål om å 5-doble pengene. Så hadde jeg kjøpt 3 utleieleiligheter kontant og levd på inntektene. Satt av et par mill til å gjøre d samme på repeat. Men alle andre kommer til å si ta opp GJELD:):):) Kjøp NÅ!!! boligmarkedet er HOT. 30 års nedbetaling - fyf...not I...not I;-)

Anonymkode: 3a544...06d

Ja, men unoterte aksjer har ofte stor risiko, så du kunne like gjerne endt opp med å tape alt. 

Anonymkode: a4eac...1b4

AnonymBruker
Skrevet

Satt av en del til egenkapital for boligkjøp. Brukt noe på kunst og annet jeg ønsker meg. Noe til investeringer i fond med ulik risiko, noe til høyrisiko investering i krypto.

Anonymkode: 23018...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...