Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei. jeg har fått tilbud om en jobb, men så skal jeg på et intervju i morgen til en jobb jeg heller vil ha. men den første jobben vil ha svar denne uken fordi det er oppstart neste uke.

burde jeg si på intervjuet i morgen at jeg har fått tilbud om en annen jobb som jeg må svare på denne uken? jeg er avhengig av å få en jobb så det blir dumt hvis jeg sier nei til den første jobben også får jeg kanskje ikke den andre. 

tror dere det er mulig å få svar på om man får jobben på første intervju?😆

Anonymkode: 7e4cc...cf4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta jobben du har fått, så får du heller si opp om du får den andre. Det er vel bare 14 dagers oppsigelse i prøvetida?

Anonymkode: d3800...990

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ta jobben du har fått, så får du heller si opp om du får den andre. Det er vel bare 14 dagers oppsigelse i prøvetida?

jo, men har gitt inntrykk på at jeg vil og kan jobbe der lenge. så hun vil kanskje ikke ansette meg hvis hun vet jeg kommer til å slutte snart. får dårlig samvittighet av å slutte med en gang

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jo, men har gitt inntrykk på at jeg vil og kan jobbe der lenge. så hun vil kanskje ikke ansette meg hvis hun vet jeg kommer til å slutte snart. får dårlig samvittighet av å slutte med en gang

Ikke tenk på det, tenk på deg selv. Bare vær så ryddig du kan i prosessen, dette er faktisk noe arbeidsgiver må være forberedt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...