AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 det er en fyr jeg studerer med som jeg synes er interessant, har i etter tid i løpet av studie tiden fått en del følelser for han, men han prøver seg rett og slett ikke, men da sa venninne min at jeg må gi noe signalementer, noe jeg gjorde og han responderte positivt, men her er greia, fra en som aldri viste interesse, går forbi uten å se på meg, kommer aldri bort for å snakke med meg, sier at han har samme følelser jeg har for han? følelser hvis jeg går videre nå, er det bare en veis forhold som antakeligvis vil ta slutt etter samleie. jeg vil helst velge menn selv, men det er ikke slik at de alltid har samme følelser vi har for dem. hva synes dere? burde jeg heller vente på en som kommer til meg?. Anonymkode: 4dbc2...76b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Hæ? Skjønner ikke hva du prøver å si. Har han sagt at han har samme følelser som deg? Da ber du han ut på en date. Anonymkode: 0110e...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Skjønner ikke hva du prøver å si. Har han sagt at han har samme følelser som deg? Da ber du han ut på en date. Anonymkode: 0110e...fe6 ja, men hvordan vet jeg at han ikke bare sier det fordi jeg er en mulighet? Anonymkode: 4dbc2...76b
anonymbruker2312 Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Litt rart at han skal si han har samme følelser for deg, når han ikke viser noenting med handlinger. Det er det første du må se etter i en mann, om hans ord stemmer med hans handlinger. Ord bør du aldri høre på. Du bør nok sette fokus en annen plass, det der ser nok ut som en fyr som prater mye med ord, noe som skaper store problemer senere.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 anonymbruker2312 skrev (20 timer siden): Litt rart at han skal si han har samme følelser for deg, når han ikke viser noenting med handlinger. Det er det første du må se etter i en mann, om hans ord stemmer med hans handlinger. Ord bør du aldri høre på. Hvis jeg tolker dette rett, så har ikke ts heller vist noe med handling, og heller ikke sagt noe om hvilken kontakt de har hatt. Hvis de sitter i hver sin ende av biblioteket og sender stjålne blikk, så har det jo ikke vært mye action å basere det på? Ts; jeg synes du har nok å gå videre på, til å forsøke å bli kjent. Hvor fikk du det med samleie fra? Det er jo ikke sånn at det plutselig blir tiss mot tiss, bare fordi du snakker med ham, eller går på noen dater? Anonymkode: 3418d...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå