AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg har ett par stk på fb som i perioder spammer ned feeden utallige ganger daglig. Jeg har til nå bare pauset de 30 dager men nå er det slutt på den muligheten. Hva da? Finnes det andre muligheter for å dempe litt uten å slette dem som venn? Anonymkode: 83326...870
Grüner Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ett par stk på fb som i perioder spammer ned feeden utallige ganger daglig. Jeg har til nå bare pauset de 30 dager men nå er det slutt på den muligheten. Hva da? Finnes det andre muligheter for å dempe litt uten å slette dem som venn? Anonymkode: 83326...870 Du kan slutte å følge dem, men fortsatt være venn med dem. Det er mer praktisk enn å pause dem også.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ett par stk på fb som i perioder spammer ned feeden utallige ganger daglig. Jeg har til nå bare pauset de 30 dager men nå er det slutt på den muligheten. Hva da? Finnes det andre muligheter for å dempe litt uten å slette dem som venn? Anonymkode: 83326...870 Vet ikke hva du mener med å "pause" kontaktene dine, men det er jo mulighet for å "slumre" kontaktene dine i 30 dager. Da slipper man å se innleggene til kontakten på 30 dager. Alternativt kan du velge å slutte å følge den aktuelle kontakten. Da slutter du å se innlegg fra den kontakten. Anonymkode: ab941...777
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vet ikke hva du mener med å "pause" kontaktene dine, men det er jo mulighet for å "slumre" kontaktene dine i 30 dager. Da slipper man å se innleggene til kontakten på 30 dager. Alternativt kan du velge å slutte å følge den aktuelle kontakten. Da slutter du å se innlegg fra den kontakten. Anonymkode: ab941...777 Det er den funksjonen som nå er borte. Anonymkode: 83326...870 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Hvorfor har du pleid å bruke slumre funksjonen i 30 dager, når du kan slutte å følge personen? Hvem gidder å slumre en person hver 30.dag? Anonymkode: 8c5ec...a47
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Grüner skrev (47 minutter siden): Du kan slutte å følge dem, men fortsatt være venn med dem. Det er mer praktisk enn å pause dem også. Det har jeg gjort men det passer ikke på alle venner. Har en som er manisk i perioder (bipolar) og da er det mye rart som deles fra innleggelser. Ellers er personen helt super å være venn med på fb. Anonymkode: 83326...870
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har du pleid å bruke slumre funksjonen i 30 dager, når du kan slutte å følge personen? Hvem gidder å slumre en person hver 30.dag? Anonymkode: 8c5ec...a47 Slumrer jo ikke på nytt hver 30.dag. Anonymkode: 83326...870
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #8 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det har jeg gjort men det passer ikke på alle venner. Har en som er manisk i perioder (bipolar) og da er det mye rart som deles fra innleggelser. Ellers er personen helt super å være venn med på fb. Anonymkode: 83326...870 Tenker vel at du er litt for opptatt av Facebook om dette er noe du bryr deg om? Jeg slumrer ingen, bare slutter å se innleggene deres.. "helt super å være venn med på fb" haha er du 83 år? Anonymkode: 4dd36...129
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #9 Skrevet 4. april 2022 Huff er dette borte? Har en venn jeg var nødt til å slumre fordi vi har så vidt forskjellig syn på ting. Både under pandemien, da vedkommende spammet ned facebook med antivaksine teorier. Nå er det krigen vedkommende tror er falsk, altså at alt vi ser er tatt ut fra scener fra hollywood osv. Da blir det nok sletting av vedkommende, for dette orker jeg ikke å se flere ganger daglig. Anonymkode: e8cb6...55c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #10 Skrevet 4. april 2022 Som andre skriver over her er det bare å trykke: "slutt å følge 'navn', men fortsett å være venner". Da trenger du aldri å se innleggene deres i nyhetsfeeden igjen. Anonymkode: 4f773...b92 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #11 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 13.31): Som andre skriver over her er det bare å trykke: "slutt å følge 'navn', men fortsett å være venner". Da trenger du aldri å se innleggene deres i nyhetsfeeden igjen. Anonymkode: 4f773...b92 Dette er en venn jeg setter pris på å ha, både på face og i virkeligheten. Men, når psykosen setter inn deles det ting som er helt grenseløst og for å se på denne som en likestilt venn er det av og til nødvendig å slumre. Så nei, det er ikke bare å sette hverken henne eller tante på 80 som "ikke følg". Anonymkode: 83326...870 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Skrevet 12. mars Hvis man trykker «slutt å følge ‘navn’», kan man da senere om man vil begynne å se innleggene deres igjen? Har en person jeg trenger pause fra, men kanskje ikke i all framtid… Anonymkode: 3d96e...7e9
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man trykker «slutt å følge ‘navn’», kan man da senere om man vil begynne å se innleggene deres igjen? Har en person jeg trenger pause fra, men kanskje ikke i all framtid… Anonymkode: 3d96e...7e9 Du kan velge 30 dagers pause, jeg gjør det. Anonymkode: 83326...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå