Handful Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Får opp reklame for veggdrivhus, og det ser bare så koselig og fint ut! Vi har ikke så stor hage, men et sånt ville vi fått plass til. Elsker å dyrke og ha litt egenprodusert mat. Ser også ut til at det går ann å sitte der inne og lese litt og forlenge utesesongen/ søke ly for vepsen om høsten. Men jeg vet ikke om det blir som jeg drømmer om, eller om det bare ser så fint ut på bilde. Derfor lurer jeg på om noen her har et sånt og hvor fornøyde dere er. ☺ 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Har ikke selv, men følger tråden. Lurer på om luftfuktigheten i et slikt drivhus muligens vil bli litt vel høy til at det lurt å plassere det i direkte kontakt med trepanel/tømmervegg på hus? Anonymkode: 79f93...242
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Vi har drivhus som vi har bygd ut fra eksisterende vegg på et uthus. Det er bygd av materialer som vi hadde eller fikk, og gamle vinder som vi fikk. Taket og døra er det eneste vi har kjøpt. Det er murt opp kant med leca som det er bygd på, innvendig er det murt opp slik at plantene står i bed. På gulvet er det steinfliser. Taket er av plast, slik en bruker på overbygd terrasser f.eks. (Det var det dyreste med hele drivhuset). Vi har hatt hagefest der hvor vi var 8 personer i det. Anonymkode: d844b...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå