AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #21 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det må være lov å korrigere folk når de bruker feil ord. Hvordan skal de ellers lære? Det er ikke slik at det er det samme hvilket ord man bruker for en bestemt ting. Anonymkode: 8339d...aa5 Anonymkode: d39d3...4a9 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #22 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: d39d3...4a9 Vel. Dette var ikke en stavefeil, men feil ord brukt. (Og her gjelder det jo en stakkar som skal på date og gjerne vil fremstå litt opplyst får vi tro. Så TS burde takke for hjelpen). Anonymkode: 8d2b0...9b7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #23 Skrevet 3. april 2022 Jeg synes det er litt slitsomt, på en måte. Det er litt som da jeg var sammen med en som sa "elsker deg", og så ble han sint for at jeg ikke sa det tilbake. Man legger veldig mye press veldig mye tidlig, med mindre det faller seg jævlig naturlig, da. WOW, for noen kule sko, ååååååå, hvor har du kjøpt de?!?!?!?! JEG MÅ VITE ÅÅÅHHHHHHHHHH. Anonymkode: c8ad5...d13
Kipling Skrevet 3. april 2022 #24 Skrevet 3. april 2022 Fortell henne at ditt favorittområde på kvinnekroppen er puppene, og at hennes er fine nok til at du vil kjenne på dem. Den slår aldri feil, de bare smelter av det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #25 Skrevet 3. april 2022 Jeg kommenterer alltid kroppen: - "Så store og fine bryster du har" - "Så flat og fin mage du har" - "Så deilig rumpe du har" Anonymkode: 27545...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå