Gå til innhold

Har du kjøpt igjen huset du bodde i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hus kan skape mange følelse, en kan bli emosjonelt knyttet til et hus på godt og vondt.

Jeg lurer på om noen har endt opp med å kjøpe huset du har bodd i, enten et barndomshjem dere flyttet fra ellet et hus du har mange følelser til?

Anonymkode: 6b935...d86

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, barndomshjemmet mitt kunne brent til grunnen for min del. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg solgte min forrige bolig med tungt hjerte pga en nabo som holdt ett forferdelig spetakkel og var veldig kranglete. Den naboen er nå syk og bor på sykehjem så vi kommer til å kjøpe tilbake "vår del" hvis den kommer for salg.

Anonymkode: ff3ab...048

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Driver og selger fordi boligen den er i feil by/landsdel. Men boligen i seg selv liker vi veldig godt.

Anonymkode: 03ac9...77b

Skrevet

Ja, jeg kjøpte tilbake mine besteforeldres hus som jeg har veldig gode minner til. Har rehabilitert det fullstendig og bruker det nå som feriebolig. Elsker stedet og det er den beste investeringen jeg noensinne har gjort, både følelsesmessig og økonomisk.

Skrevet

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg det? Jeg er alenemor, men vokste opp i en romslig enebolig i Bærum. Selv om jeg hadde hatt råd, ville mitt barndomshjem være lite attraktivt for meg nå

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte det første huset jeg leide som jeg følte meg ordentlig hjemme i, da det kom for salg. Bor her enda. :)

Anonymkode: fac20...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...