Gå til innhold

sjekk denne...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

programleder tabbe

fillern... no feil på linken...

gå inn der det står: open the kvikmynd.is home page...

scroll på de bildene nederst...

gå inn på den som heter: allt geturgerst i sjonvarpi...

tungvint dette men er ikke så flink til dette med å legge inn linker...

¤arven¤ har lagt inn riktig link lengre ned på siden....

Endret av lindas
Skrevet

Tror jeg så den i går. Lo så jeg grein.

:ler:

Skrevet

Jeg får ikke åpnet linken på denne maskinen, men tror jeg kjenner igjen adressen... Den belgiske programlederen som ler SVÆRT upassende?

Jeg har nesten aldri ledd så mye i mitt liv som da jeg så det første gang. Og etterpå tenkte jeg at jeg måtte være verdens ondeste menneske som syntes dette var så hysterisk morsomt.

Skrevet
Jeg får ikke åpnet linken på denne maskinen, men tror jeg kjenner igjen adressen... Den belgiske programlederen som ler SVÆRT upassende?

Jeg har nesten aldri ledd så mye i mitt liv som da jeg så det første gang. Og etterpå tenkte jeg at jeg måtte være verdens ondeste menneske som syntes dette var så hysterisk morsomt.

Samme her, men klarte ikke å ikke le...

Skrevet

Nei, jeg klarer bare ikke å le av dette. Det må jo ha vært fælt for de han snakket med. Ikke morsomt i det hele tatt.

Skrevet

Hva er det som har skjedd? Skjønner ikke hva de snakker om jeg..

Takk for link Arwen!

Skrevet

Det er jo skrekkelig når man bare får sånn latterkrampe - det er jo ikke alltid morsomt det som setter det i gang heller - men har man først begynt - så er det umulig å stoppe....

Synes jo det er fælt å le av sånt - men må jo inrømme at jeg kjenner følelsen - når man får en sånn totalt upassende latterkrampe

Skrevet

Den var jo bare dritbra. Men jeg syns jo synd på de folka da. :ler:

Skrevet

Jeg lo ikke. Greit nok, den stemmen til han mannen var helt syk, men jeg synes ikke programlederen var morsom nok til at jeg skulle le. Synes synd på han, og ihvertfall på de to stakkarene som satt der og gråt!

Skrevet

HAHAHAHA :D Ta den, moralsvin-kvinner :P Neida ikke gråt jeg mente ikke noe vondt med det.

Skrevet

Er det så morsomt å se på at en fyr holder på å le seg hjel da, eller er det de som griner som er morsomme? Mulig jeg går glipp av noe fordi jeg ikke kan nederlandsk, men jeg ser ikke humoren i den der.

Skrevet

Fordi mannen driter seg så kraftig ut, og jeg blir alltid smittet når folk ler. Også de alvorlige fjesene på alle de andre, ingen trekker bittelitt på smilebåndet engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...