Gjest lindas Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 (endret) programleder tabbe fillern... no feil på linken... gå inn der det står: open the kvikmynd.is home page... scroll på de bildene nederst... gå inn på den som heter: allt geturgerst i sjonvarpi... tungvint dette men er ikke så flink til dette med å legge inn linker... ¤arven¤ har lagt inn riktig link lengre ned på siden.... Endret 1. november 2005 av lindas
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Jeg får ikke åpnet linken på denne maskinen, men tror jeg kjenner igjen adressen... Den belgiske programlederen som ler SVÆRT upassende? Jeg har nesten aldri ledd så mye i mitt liv som da jeg så det første gang. Og etterpå tenkte jeg at jeg måtte være verdens ondeste menneske som syntes dette var så hysterisk morsomt.
Arwen Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 http://www.mediadogs.net/video/lattis_1.wmv
Arwen Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 Jeg får ikke åpnet linken på denne maskinen, men tror jeg kjenner igjen adressen... Den belgiske programlederen som ler SVÆRT upassende? Jeg har nesten aldri ledd så mye i mitt liv som da jeg så det første gang. Og etterpå tenkte jeg at jeg måtte være verdens ondeste menneske som syntes dette var så hysterisk morsomt. ← Samme her, men klarte ikke å ikke le...
Gjest lindas Skrevet 1. november 2005 #7 Skrevet 1. november 2005 http://www.mediadogs.net/video/lattis_1.wmv ← takk ¤arven¤... vi lo så vi holdt på å krepere på jobb i går... lederen viste oss den på prosjektor...
Arkana Skrevet 1. november 2005 #8 Skrevet 1. november 2005 Nei, jeg klarer bare ikke å le av dette. Det må jo ha vært fælt for de han snakket med. Ikke morsomt i det hele tatt.
Gjest Milah Skrevet 1. november 2005 #9 Skrevet 1. november 2005 Hva er det som har skjedd? Skjønner ikke hva de snakker om jeg.. Takk for link Arwen!
LilleBille Skrevet 1. november 2005 #10 Skrevet 1. november 2005 Det er jo skrekkelig når man bare får sånn latterkrampe - det er jo ikke alltid morsomt det som setter det i gang heller - men har man først begynt - så er det umulig å stoppe.... Synes jo det er fælt å le av sånt - men må jo inrømme at jeg kjenner følelsen - når man får en sånn totalt upassende latterkrampe
leila Skrevet 1. november 2005 #11 Skrevet 1. november 2005 Den var jo bare dritbra. Men jeg syns jo synd på de folka da.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #14 Skrevet 1. november 2005 Det der var jo ikke morsomt i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #16 Skrevet 2. november 2005 Jeg lo ikke. Greit nok, den stemmen til han mannen var helt syk, men jeg synes ikke programlederen var morsom nok til at jeg skulle le. Synes synd på han, og ihvertfall på de to stakkarene som satt der og gråt!
Arwen Skrevet 2. november 2005 #17 Skrevet 2. november 2005 (endret) Det er en sketsj. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/11/02/448202.html Endret 2. november 2005 av ¤Arwen¤
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #18 Skrevet 2. november 2005 HAHAHAHA :D Ta den, moralsvin-kvinner Neida ikke gråt jeg mente ikke noe vondt med det.
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #19 Skrevet 2. november 2005 Er det så morsomt å se på at en fyr holder på å le seg hjel da, eller er det de som griner som er morsomme? Mulig jeg går glipp av noe fordi jeg ikke kan nederlandsk, men jeg ser ikke humoren i den der.
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #20 Skrevet 3. november 2005 Fordi mannen driter seg så kraftig ut, og jeg blir alltid smittet når folk ler. Også de alvorlige fjesene på alle de andre, ingen trekker bittelitt på smilebåndet engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå