AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg klarer ikke glemme en tidligere kjæreste. Aldri opplevd et så bra sexliv som jeg hadde med han. Har tenkt på han både når jeg har hatt sex med andre etterpå og med meg selv. Får han ikke ut av hodet. Vi har fortsatt litt kontakt, selv om jeg vet jeg ikke burde. Jeg får veldig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min. Føler at jeg utro på et mentalt nivå. Elsker kjæresten min, men den seksuelle kjemien kan likevel ikke helt måle seg med han. Tenker dere at dette er utroskap? Anonymkode: 683b4...dcb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Ikke utroskap men ikke noe etisk heller. Anonymkode: 0d130...534
Gereon Rath Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Det er ikke utroskap å fantasere om andre.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Hvorfor tenker du på exen, savner du exen? Anonymkode: 808ef...105
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Personlig hadde jeg blitt ekstremt såret av det, men dette er også noe jeg kommuniserer med partner tidlig i relasjonen. Og når begge da er enige om at det ikke er ok, så ville det vært definert som mikroutroskap for begge to. Anonymkode: 8801c...49e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Selvfølgelig er det ikke utroskap å tenke på noen andre. Den kontakten dere har burde du nok kanskje revurdere litt da. Og er du egentlig helt over eksen, og forelsket i kjæresten? Jeg har hatt masse bra sex i livet, men det er likevel litt sånn at den er best med han jeg er forelska i. MEN nå velger jeg bare kjærester jeg har god seksuell kjemi med også altså. Helt dødfødt for meg hvis ikke. Så for meg så høres ditt forhold dødfødt ut. Men det er meg, da. Anonymkode: 073ed...910 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Ikke utroskap, men ikke akkurat noe du trenger å fortelle til kjæresten din heller. Det er bare sårende. Sikker på at du er helt klar for et nytt forhold? Anonymkode: fd7cc...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 Nei, det er ikke utroskap, men det er kanskje en grunn for at det er eksen som kommer opp i hodet.... Det er ikke alt man deler med en partner, og dette er vel en ting du ikke trenger å dele. Tror de aller fleste har tanker som ikke bør frem i lyset. Uansett hvor god kommunikasjon man mener man har i forholdet. Anonymkode: db193...c6e 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 Ikke utroskap, men jeg hadde blitt fryktelig såret og lei meg.
Kipling Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 Det er ikke utroskap enda, men hvis hver gang du leker med deg selv eller har sex med noen så fantaserer du om han og skulle ønske det var han, og du holder kontakt med ham selv om du vet du ikke bør, så lukter det jo lang vei at du kommer til å være utro på et eller annet tidspunkt hvis det fortsetter i denne retningen. Før eller senere kommer viljestyrken til å ryke og så rasjonaliserer du at du er en god kjærste ellers og du trenger bare en liten smakebit av hvordand et var med ham, og før du vet ordet av det så er du utro, og "bare en gang" blir til en gang i uka. Så istedet for å lure på akkurat hvor grensen går mellom utroskap og ikke utroskap når det gjelder fantasier, så ville jeg fokusert mer på å fikse problemet, som er at du tydeligvis ikke blir like tent av kjærsten som du blir av exen. Kanskje du og kjærsten kan gjøre ting for å bedre den situasjonen, eller kanskje du bør vurdere å avslutte forholdet når det ikke egentlig er han du har lyst på. Bedre det, og mye mer fair mot ham, enn å ende opp på ryggen med exen oppå deg om 1 år eller whatever. Men første steg er å prøve å bedre det, hva er galt med sexen med kjærsten? Vil det hjelpe om han er mer dominant, selvsikker, hadde bedre kropp.... etc etc. Prøv å gjør noe med det slik at du ikke putter deg i en situasjon hvor du har denne fristelsen til å gjøre noe umoralsk og sårende mot han du er med nå.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 Det er ikke noe som trenger å fikses mellom meg og min nåværende kjæreste. Det er 3 år siden det ble slutt mellom meg og han jeg tenker på og jeg er følelsesmessig helt over han. Dette er heller ikke det første forholdet etter det ble slutt med han. Klarer ikke sette ord på akkurat hva som gjør at jeg ikke tenner like mye. Det er bare litt mindre lidenskap og anderledes på flere måter. Skal mye til å finne en som eksen akkurat når det kommer til sex. Det betyr likevel ikke at jeg synes kjæresten min er dårlig i sengen. Klarer bare ikke styre tankene. Kanskje det er en vane som vanskelig å vende? Anonymkode: 683b4...dcb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg klarer ikke glemme en tidligere kjæreste. Aldri opplevd et så bra sexliv som jeg hadde med han. Har tenkt på han både når jeg har hatt sex med andre etterpå og med meg selv. Får han ikke ut av hodet. Vi har fortsatt litt kontakt, selv om jeg vet jeg ikke burde. Jeg får veldig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min. Føler at jeg utro på et mentalt nivå. Elsker kjæresten min, men den seksuelle kjemien kan likevel ikke helt måle seg med han. Tenker dere at dette er utroskap? Anonymkode: 683b4...dcb Hadde du vært kjæresten min hadde jeg blitt nyskjerrig på hva dere gjorde i senga som var så deilig. Ville satt pris på at du snakket åpent om det og syns det er helt greit at vi snakket om det, så kommer ann på mannen sikkert😄 Jeg blir ikke sjalu av at dama hadde en ex med større og tykkere penis eller at han fikk deg til å komme veldig lett. Ville heller spurt for å lære å være nyskjerrig om det var noe vi kunne gjøre for å gjøre sexlivet like spennende. Kanskje mannen din hadde blitt kåt av å høre om sexen deres? Er han av den sjalu typen eller kan du si til han at en mann er sexy og deilig foreksempel? Dama mi har fortalt om sex hun har hatt tidligere og jeg ble egentlig bare kåt av det og ville gi henne samme følelsen. Bruker ofte sleeve for å tilfredsstille henne siden jeg vet at exen hennes hadde stor og hun har skrytt veldig av hvor god han var i senga. Mye bedre å gjøre alt man kan for at sexen skal bli optimal enn å være sjalu syns jeg😄 Anonymkode: c9c31...667 1
MrKennedy75 Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 On 4/3/2022 at 10:30 AM, AnonymBruker said: Jeg klarer ikke glemme en tidligere kjæreste. Aldri opplevd et så bra sexliv som jeg hadde med han. Har tenkt på han både når jeg har hatt sex med andre etterpå og med meg selv. Får han ikke ut av hodet. Vi har fortsatt litt kontakt, selv om jeg vet jeg ikke burde. Jeg får veldig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min. Føler at jeg utro på et mentalt nivå. Elsker kjæresten min, men den seksuelle kjemien kan likevel ikke helt måle seg med han. Tenker dere at dette er utroskap? Anonymkode: 683b4...dcb tror det er uproblematisk for de fleste menn, så lenger du holder det for deg selv. Har inntrykk av at kvinner ikke aksepterer det i like stor grad, men det vet du mer om enn meg. Selv tenker jeg kun på eksen om jeg trenger en skikkelig turn-off, f. eks. for å få sove. Det fungerer hver gang.
Gjest Paramount Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 Ikke utroskap men du bør virkelig gjøre alt for å fokusere på hvorfor du er sammen med han du er sammen med nå, hvis ikke skaper du problemer for dere begge.
Gjest Geitis Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 Jeg ville ikke kategorisert det som utroskap, men har du dårlig samvittighet så er det nok heller ikke helt greit i forhold til hva du anser som utroskap. Jeg ville nok tatt ett bevisst valg om å slutte å fantasere om eksen siden du selv synes det er problematisk.
MacadamiaNut Skrevet 6. april 2022 #16 Skrevet 6. april 2022 Emosjonelt utroskap, ja. Men forbudt? Nei. Men du burde finne ut hvorfor det er sånn.
Gjest Warrior Skrevet 6. april 2022 #17 Skrevet 6. april 2022 Jeg vil ikke kalle det utroskap, men at du fortsatt har følelser for han. Hvis du hadde møtt han og havnet til sengs med han bak ryggen til kjæresten din så hadde det vært utroskap. Men tanker er tanker. Da er du ikke utro.
sicario Skrevet 6. april 2022 #18 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 10.30): . Tenker dere at dette er utroskap? Anonymkode: 683b4...dcb Selvfølgelig ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå