Gå til innhold

Jeg elsker å tilfredsstille menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, så jeg snakker med en mann. Og jeg blir så jævlig kåt av å sexte han. Vi dirty talker. Men det er mest jeg som kommer med disse ekstreme ideene. Men jeg elsker å dirty talke og sende sexy bilder av meg. Og bare høre «deilig» du er deilig osv. «damen» «shitt» og sånne ting..

hvor normalt er det?

Anonymkode: c772b...275

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nyter å gi kvinner nytelse, men liker også å bli tilfredsstilt. Allikevel er det viktigst at jenta nyter.

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (21 minutter siden):

Jeg nyter å gi kvinner nytelse, men liker også å bli tilfredsstilt. Allikevel er det viktigst at jenta nyter.

Ja jeg liker å bli tilfredsstilt. Men også å tilfredsstille 

AnonymBruker
Skrevet

Ts burde få en profil på onlyfans istedet. Så får du penger for det i tillegg

Anonymkode: 47c0a...715

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som du er desperat etter bekreftelse 

Anonymkode: 7aa88...116

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nja, jeg bare elsker følelsen av at enn menn beundrer meg. Det gjør meg kåt, glad og spent. Det gir meg en type adrenalin. Bare elsker følelsen. 
bekreftelse trenger jeg ikke. Jeg har godt selvbildet.

bare liker følelsen og elsker å dirty talk

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenkte det samme.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nja, jeg bare elsker følelsen av at enn menn beundrer meg. Det gjør meg kåt, glad og spent. Det gir meg en type adrenalin. Bare elsker følelsen. 

Javel, men det er jo du som er i fokus, ikke mannen. Du skriver ingenting om å tilfredsstille en mann, kun om at menn skriver tilbakemeldinger til deg (som forøvrig er så dårlige at de knapt kan kalles bekreftelser).

Anonymkode: c3b30...668

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Menn elsker også slike kvinner. Vi ser dem i tighte jeans, de aller tighteste. De er 25+ og vet godt hvilken effekt de trange jeansa har på menn, og de nyter det, og vi nyter det. I tillegg har de gjerne litt mer formfulle lår enn sine tynne medsøstre rundt 20, og det gjør dem bare enda mer sexy.

Anonymkode: f6949...c06

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hyperseksualitet, risikoatferd og bekreftelsesbehov er kjente traumeresponser. 

Anonymkode: 1c35d...fab

Det er også kjente tegn på selvtillit og livsglede, velg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Okei, så jeg snakker med en mann. Og jeg blir så jævlig kåt av å sexte han. Vi dirty talker. Men det er mest jeg som kommer med disse ekstreme ideene. Men jeg elsker å dirty talke og sende sexy bilder av meg. Og bare høre «deilig» du er deilig osv. «damen» «shitt» og sånne ting..

hvor normalt er det?

I alle fall tydelig at du tekster med en utlending.

Anonymkode: f0bb2...6d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er også kjente tegn på selvtillit og livsglede, velg selv.

Det stemmer ikke. 

Anonymkode: c3b30...668

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker også å tilfredsstille menn.

Tenker ikke på det å tilfredsstille menn som å få komplimenter av dem, men mer seksuelt, at de nyter i senga. Elsker når mannen kommer!

Anonymkode: 811ae...a41

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Warrior
Skrevet

Det er da normalt at mange kvinner liker det. Hvor normalt det er aner jeg ikke. Synes det er et tegn på god selvtillit og selvbilde jeg :) I alle fall det første jeg tenker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hvor normalt er det?

At kvinner er velg meg, velg meg og sender bilder og gjør alt mulig for å tilfredsstille mannen uten å få noe selv?

Det er nok alt for vanlig beklageligvis.

AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (18 minutter siden):

Det er da normalt at mange kvinner liker det. Hvor normalt det er aner jeg ikke. Synes det er et tegn på god selvtillit og selvbilde jeg :) I alle fall det første jeg tenker. 

Enig, og kvinner er ulike, de har en ulik skala. Noen flørter forsiktig med blikket, andre kler seg sexy for å vekke interesse, og enkelte kan sende frekke meldinger. Det er bare en spennende flørt. For meg er dette normalt ved en kvinne.

Gjest Loublover
Skrevet

Hvem er det som ikke liker å høre at man er deilig? Jeg elsker når mannen min sier det til meg😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du titter opp mens du suger meg og møter mitt blikk, da er du helt fantastisk.

Anonymkode: 69597...d1c

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Warrior said:

Det er i det virkelige liv helt normalt, men tror det er nokså unormalt blant KGs kvinnelige lesere. 

Anonymkode: a1efe...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...