AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Har hatt silikon i 10 år. Fått to barn og brystene har endret seg en del som følge av vektoppgang og vektnedgang. Jeg har så lyst å fjerne implantatene, men usikker på om jeg vil ta et løft pga da blir man mer redusert i formen i ettertid? Regner med de kommer til å henge enda mer og bli tomme når silikonen skal ut.. Noen her som har fjernet de med lokalbedøvelse og kan fortelle om det? Hvordan vet man om man har kapsel som bør fjernes? Er det noe alle får når man tar silikon? Anonymkode: 88f01...5c4
Gjest Anonym433 Skrevet 11. mars 2023 #2 Skrevet 11. mars 2023 Jeg har fjernet etter 15 år. Ikke løft men narkose, ikke tøff nok til lokalbedøvelse
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #3 Skrevet 15. mars 2023 Hva mener du egentlig med lokalbedøvelse? Vil du ikke «være borte»gjennom operasjonen? Jeg fjernet mine nylig, etter over 20 år. Jeg kjente selv at jeg hadde hard kapsel, og kirurgen bekreftet det under konsultasjonen. Jeg hadde grad 4 (1-4). Jeg fjernet implantater og kapsel, men jeg var ikke lokalbedøvet for å si det sånn! Jeg tror ikke de fjerner implantater og kapsel med kun lokalbedøvelse. Det kan jo bli en komplisert operasjon, noe det ble i mitt tilfelle. Jeg tok bare ut, løftet ikke, og la ingenting inn, og er overrasket fornøyd med resultatet. Jeg har fortsatt noe volum og er en B cup. Var C med implantat. Jeg våknet etter narkosen ca 1 time etter operasjonen, og dro hjem. Ganske uproblematisk i grunn. Anonymkode: 1a061...f0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå