AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg er på leilighetsjakt og leser mange salgsoppgaver. Fant denne leiligheten men da jeg så vinduene var den ikke aktuell. Ser nå at den er solgt rett etter visning, og sikkert over prisantydning også. Det er jo som å bo i en skoeske? Anonymkode: f72bb...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Jeg fatter heller ikke. Får klaustrofobi bare ved tanken på slike vinduer. Tenker på brann når jeg sover osv. Anonymkode: e094e...a6b 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Dårlig råd og ingen andre valg. Anonymkode: 30543...03d 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Fordelen er at man er beskyttet mot sollys. Lettere å sove i mørkt rom. Anonymkode: 1c69e...c27 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fordelen er at man er beskyttet mot sollys. Lettere å sove i mørkt rom. Anonymkode: 1c69e...c27 Nå var dette "utsikten" fra stua. Ts Anonymkode: f72bb...5ac 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Jeg liker ikke at folk har innsyn til meg så jeg er mer komfortabel i en leilighet med sånne vinduer enn store vanlige vinduer Anonymkode: 4d65a...246 1 2
Cuntzilla Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Kjellerleiligheter er jo jevnt over billigere enn høyere oppe, så det handler nok mer om økonomi enn at man foretrekker å glo i en murvegg fremfor sjøutsikt liksom. Så de har vel satt de ekstra kvadratmeterne eller beliggenheten e.l. høyere enn utsikt. Tror noen også kan like litt å ha sin egen "hule", de er ikke så opptatt av lys inn og liker at de ikke har noen gjenboere. På sett og vis så kunne kanskje jeg også heller bodd i en sånn leilighet enn alle disse leilighetene i Oslo som ligger kloss oppi en annen blokk sånn at ørten andre har innsikt rett i stua di. Det får jeg mer klaustrofobi av. 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 Jeg er ikke så opptatt av utsikt, jeg er mer opptatt av innsyn. Ikke at jeg har for vane hverken å vase rundt naken, klø meg i rompa eller pille nese, men jeg liker å vite at jeg kan uten å bli sett 😊 Anonymkode: 5882a...fc2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 Underteinment skrev (36 minutter siden): Alle ønsker å ha god utsikt, men ikke alle har råd. Dette vet TS. Ja jeg har heller ikke råd til noe flott og fancy leilighet, men jeg sier nei til å bo i en kjellerleilighet med vinduene 2 meter oppe på veggen og utsikt inn i en murvegg, da bor jeg heller på gaten. Ts Anonymkode: f72bb...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 Der må det jo komme veldig lite dagslys inn. 🤷♀️ Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva som er verst av denne typen leilighet, eller de som har naboens vindu en halvmeter fra sitt eget. Husker jeg var i et nybygg en gang hvor bygget var bygget i L-form, og naboens veranda lå helt inntil kjøkkenvinduet i leiligheten. Det var selvsagt også vinduer langs veggen ved verandaen, så der kunne man stå kliss inntil naboen mens man laget middagen Anonymkode: ecf41...16f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fatter heller ikke. Får klaustrofobi bare ved tanken på slike vinduer. Tenker på brann når jeg sover osv. Anonymkode: e094e...a6b Jeg ville heller ikke likt det. Men vinduene i kjellerleilighet må vel være godkjent med tanke på brannsikkerhet. Er krav til slikt. Anonymkode: 33cd1...442 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 Var det vinduet der godkjent som rømningsvei? Det der ville jeg stille meg tvilende til…. Anonymkode: 1ea3a...30c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå