Eføy Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Sitter og funderer på hva jeg skal kjøpe i julegave til to venninner av meg. De er i begynnelsen av 20-åra. Gaven bør ikke koste mer enn 100-150 kr til hver person. Kom med noen gode forslag folkens!
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 Vin Vet det er et "kjedelig" forslag, men ofte langt hyggeligere og nyttigere å få enn nips, lysestaker, håndklær, osv. Hvert år ønsker jeg meg forresten en deilig pysjamas, og blir like glad hver gang hvis jeg får det. Gjerne sånn i flanell fra HM.
Arkana Skrevet 1. november 2005 #3 Skrevet 1. november 2005 En god håndkrem eller andre hudpleieprodukter, en bok/DVD/CD, pent undertøysett, hjemmelaget konfekt/julekaker/likør e.l.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 spareland,ikea og kremmerhuste har jo mye tøft til en rimelig peng
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 spareland,ikea og kremmerhuste har jo mye tøft til en rimelig peng ← kremmerhuset mener jeg
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 En god lipgloss (juicy tube), vin, en cd, et godt og varmt skjerf
airia Skrevet 1. november 2005 #7 Skrevet 1. november 2005 Hva med et gavekort? Så kan de kjøpe hva de vil i den butikken de får gavekortet
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #8 Skrevet 1. november 2005 Ansiktsmassasje eller en kveld ut på middag med deg (evt. et godt måltid hjeme hos deg)?
SissiB Skrevet 1. november 2005 #9 Skrevet 1. november 2005 Vin, en bok, Cd, DVD, håndkrem, badesalt, fotkrem,........ Synes venninner er de enkleste jeg.
:-) anna Skrevet 1. november 2005 #10 Skrevet 1. november 2005 Et par øredobber eller en god lipliner
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #11 Skrevet 2. november 2005 Noe fra Body Shop - dusjgele, body butter e.l. Er de glade i å lage mat, kan du kjøpe en god olivenolje og/eller balsamicoeddik. Gavekort på kinobilletter ville jeg også ha likt å fått.
nessi Skrevet 2. november 2005 #12 Skrevet 2. november 2005 Fine stearinlys og servietter. Det er noe som kan brukes, og ikke bare havner bakerst i skapet.
La Guapa Skrevet 2. november 2005 #13 Skrevet 2. november 2005 Lipgloss i vinterens trendy, glam-glitter farver. Dior, Elisatbeth Arden m. flere har tubes til 99,- til 149,-! La Guapa
Gjest gjest 0 Skrevet 3. november 2005 #15 Skrevet 3. november 2005 H&M og vero moda har masse klær som er billig. Hva med en topp, en genser, smykker og annet tilbehør, nattkjoler, undertøy... Jeg vet iallefall at jeg alltid har blitt glad for mye pakker! Og liker man det ikke er det bare å bytte det!
Gjest Hilde Skrevet 3. november 2005 #16 Skrevet 3. november 2005 Jeg skal hekle armbånd av sølvtråd med perler til venninnen min.
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2005 #17 Skrevet 4. november 2005 Fine stearinlys og servietter. Det er noe som kan brukes, og ikke bare havner bakerst i skapet. ← Enig. Ellers er alle typer skjemme-seg-bort-ting supre.
Arielle Skrevet 9. november 2005 #18 Skrevet 9. november 2005 Noe som alltid er greit å få er en ordentlig kaffe (sånn du kjøper i kaffebutikker i løsvekt) og te. Et tips er å kjøpe løs te på kremmerhuset og kjøpe fine glasskrukker (de har noen billige, stilige på kremmerhuset) og helle det over og feste på etikett om hvilken te det er. Det er noe som alle kan bruke, og ikke bare en pynteting som blir lagt bakerst i skapet. Hvis man er usikker på om de drikker te eller kaffe, så får de jo alltids besøk, og da serverer man jo ofte te eller kaffe
Leanne Skrevet 9. november 2005 #19 Skrevet 9. november 2005 Hvis det er venniner som har like interesser som deg selv.. kjøp noe du selv ønsker deg eller kunne tenkt deg å ha.. Jeg har i år kjøpt et sjokoladefondu sett til ei venninne av meg, vi er like sjokolade frelst begge to, så hun kommer nok til å sette pris på dette
Gjest Sabia Skrevet 11. november 2005 #20 Skrevet 11. november 2005 Noe som alltid er greit å få er en ordentlig kaffe (sånn du kjøper i kaffebutikker i løsvekt) og te. ← Jeg pleier å gi en "kaffekurv", fylt med ordentlig kaffe, karamell-sirup til kaffen, candy-stenger (sånn m brunt sukker), te, fine kaffekopper, "fin " sjokolade fra "fine" kiosker, servietter, lys, et uke blad el Nemi... osv alt etter som hva de liker. Det blir alltid godt mottatt:-) Ellers var det jo masse fine tips her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå