AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Dere som liker å få ris; gjøres dette når du har klær på deg eller må du være naken? Opplevde nylig at kjæresten gav meg ris, men uten å si at jeg skulle kle av meg. Har vært vant til at dette gjøres på bar rumpe, men er det også flere som gjør dette med klær på? Anonymkode: 4b00c...4a5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Jeg mottar gjerne et kjærlig klaps på rompa med klær på, men uten klær blir det bare rart. Da vil jeg heller ha kyss eller knaing. Anonymkode: 8b68f...b09
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Jeg synes spank gis best når dama er halvt avkledd, med klær på overkroppen, pluss sokker. Det er noe med å føle seg enda mer naken når hun får beholde litt klær på. Anonymkode: 109ca...0d1 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 For min del skal,det skje spontant, vrenge ned buksa hennes til knærne og deretter spanking Anonymkode: 576eb...813 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 For oss skal spanking være ydmykende og smertefullt, da blir det alltid uten klær. Hun har en yndlingspisk som fungerer aller best uten klær, dessuten liker hun å avslutte med et par harde klask på ballene når det er noe hun er ekstra misfornøyd med, da krever hun å ha full tilgang 😂. Anonymkode: 7e930...334 2 1
fitnessfreak91 Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 Det er opp til ham selv, om han ønsker å gå med sølete underbukse etterpå eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 fitnessfreak91 skrev (4 minutter siden): Det er opp til ham selv, om han ønsker å gå med sølete underbukse etterpå eller ikke. Om han ønsker å gå med sølete underbukse etterpå? Hørtes galt ut på alle måter. Hvilket søl får han i eller på sin underbukse ved å spanke deg? Anonymkode: df788...eb9 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 Klær kan være på, men pleier å droppe spanking. Anonymkode: b1546...85c
Fioljenta Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 (endret) I dag var det uten…. hvis vi ser bort fra tauene. 🥴 Endret 3. april 2022 av Fioljenta 3 1
Gjest Drigo Skrevet 3. april 2022 #13 Skrevet 3. april 2022 Hvis hun har på ei trang skinnbukse eller et snertent skjørt, så er det besten umulig å unngå å gi henne noe deilige dask. En ridepisk gir et herlig smell på lær (eller kunstig lær). Herlig når hun lystrer ordre å setter ut rompa på for noen vennskapelige smeis.
fitnessfreak91 Skrevet 3. april 2022 #14 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om han ønsker å gå med sølete underbukse etterpå? Hørtes galt ut på alle måter. Hvilket søl får han i eller på sin underbukse ved å spanke deg? Anonymkode: df788...eb9 Hvem har sagt at det er han som spanker meg? 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #15 Skrevet 3. april 2022 Dere som svarer at klær kan være på, eller være på iblant; hva får dere ut av å få ris mens dere har bukse på? Det blir jo ikke noe erotisk da? Kjæresten gav meg ris på fredag kveld, mens jeg hadde bukse på meg. Kan vel ikke kalles ris engang. Ble så utrolig skuffet. Har ikke pleid å gjøre det med klær på før. Begynnelsen på slutten av forholdet muligens. Anonymkode: 4b00c...4a5 1 1
Gjest Drigo Skrevet 3. april 2022 #16 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som svarer at klær kan være på, eller være på iblant; hva får dere ut av å få ris mens dere har bukse på? Det blir jo ikke noe erotisk da? Kjæresten gav meg ris på fredag kveld, mens jeg hadde bukse på meg. Kan vel ikke kalles ris engang. Ble så utrolig skuffet. Har ikke pleid å gjøre det med klær på før. Begynnelsen på slutten av forholdet muligens. Anonymkode: 4b00c...4a5 Synes det er et opphissende forspill både visuelt og lydmessig. Selv foretrekker jeg blanke messingen så det svir litt🤪
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #17 Skrevet 3. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Dere som svarer at klær kan være på, eller være på iblant; hva får dere ut av å få ris mens dere har bukse på? Det blir jo ikke noe erotisk da? Kjæresten gav meg ris på fredag kveld, mens jeg hadde bukse på meg. Kan vel ikke kalles ris engang. Ble så utrolig skuffet. Har ikke pleid å gjøre det med klær på før. Begynnelsen på slutten av forholdet muligens. Anonymkode: 4b00c...4a5 Er du den samme som klager over at typen ikke vil dusje med deg? Anonymkode: 76eec...acb 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #18 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er du den samme som klager over at typen ikke vil dusje med deg? Anonymkode: 76eec...acb Tenkte akkurat det samme 😂 Anonymkode: dfff3...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #19 Skrevet 3. april 2022 Kommer an på relasjonen. Jeg stiller ikke opp i blanke messingen for hvem som helst. Anonymkode: c4815...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #20 Skrevet 3. april 2022 Glad i spanking. Helst helt naken, eller naken nedentil. Noen ganger hvis han mener jeg har vært uskikkelig så kan han dra ned bukse og truse (hvis jeg er påkledd), ber meg lene meg over eller mot noe og spanke meg. Er deilig og litt voksenlek. Anonymkode: 6d3ff...e0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå