Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller utsettes fødselen om man er syk?

Jeg er tett opp til termin og har begynt å føle meg dårlig, vondt i halsen, slapp, mulig litt feber, forkjølet osv. Kan jo ikke føde sånn her? 

Anonymkode: 109a0...44d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler egentlig på at feber, vondt i halsen og dårlig vil utgjøre noen forskjell under fødselen. Det vil du ikke kjenne på, for å si det slik. 

Ja alle som ikke har vært totalt dopet ned er dårlige under en fødsel. 😆

Anonymkode: c778e...168

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tviler egentlig på at feber, vondt i halsen og dårlig vil utgjøre noen forskjell under fødselen. Det vil du ikke kjenne på, for å si det slik. 

Ja alle som ikke har vært totalt dopet ned er dårlige under en fødsel. 😆

Jeg har jo ingen krefter, riene vil jo stoppe opp eller bli dårlige er jeg redd. 

Skrevet

Ungen kommer selv om man er syk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har jo ingen krefter, riene vil jo stoppe opp eller bli dårlige er jeg redd. 

Kroppen din har kapasitet du ikke aner. Nei riene vil ikke stoppe opp eller bli dårlige på grunn av dette. 

Min ene fødsel varte over to døgn, etter en periode jeg knapt hadde fått sove, på grunn av ubehag. På slutten var jeg så utslitt at jeg sovnet mellom tette rier. Helt gåen. Barnet kom likevel ut, og pressriene var ikke preget av hvor utslitt jeg var. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Søk NAV.

Anonymkode: 51591...11f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bihulebetennelse og forkjøla sist fødsel. Gikk på penicillin. Hadde nesten ikke sovet på 3 dager. Ble igangsatt etter planen og det gikk fint. Ganske pyton å hoste akkurat når riene kom, men overlevde det også  :)

Anonymkode: 9bbc5...4fb

AnonymBruker
Skrevet

Fødselen stopper jo ikke av at du er forkjølet😂

Anonymkode: 9ffdd...2bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man føder uansett hvor syk man er. Vet noen som fødte med høy feber. Selv fødte jeg når jeg var så tappet for krefter at jeg var helt utmattet. 

Anonymkode: e8054...0f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her fikk både jeg og babyen infeksjon da vannet gikk ett døgn før fødsel. Så under fødsel hadde jeg 38 i feber, var i elendig form, kastet opp og fikk antibiotika intravenøst. Men fødselen gikk fint for det. Men jeg måtte bli kjørt i rullestol fra føden til barsel pga null krefter og svimmelhet. Så kjente det godt etterpå.

Anonymkode: 7ba26...c7e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...