OsloGutt Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hører så mye forskjellig nå det gjelder jenter og onanering. Og ikke minst om hvordan dere gjør dette. Fingre, dildo, andre ting, på klitoris, inne sjeden...andre ting? Dette er noe som ofte er litt hemmelig for oss gutta. Noen som vil dere sine erfaring med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Min egen erfaring tilsier at det er klin umulig å vite hvordan hver enkelt jente ønsker å ha det, før man faktisk har forsøkt seg fram. Slik er det når de onanerer også. Alle jenter jeg har sett onanere, har benyttet forskjellig teknikk, forskjellig trykk og forskjellig leketøy. Dersom du vil vite hvordan ei jente vil tas, skal du først se på måten hun onanerer på. Det lærer man vanvittig mye av. Jeg tror ingen kan hjelpe deg med et standardsvar her, men dersom svarene popper inn, vil du nok se at de har en del forskjellige preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. oktober 2002 #4 Del Skrevet 16. oktober 2002 Fort og gæli og med en herlig dildo som jeg kaller "onkel Otto" kjører jeg på med dirty-snakk og stønning til det går Og så varierer jeg etter humør, da... Nei, hver jente har nok sine egne teknikker; men klart, hvis du bare ville ha noe å runke til så er kanskje Sol Seksualitet bedre egnet *slem nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2002 #5 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hehe.. Onkel Otto! Jeg har en MANN jeg.. foretrekker ekte vare! (antyder ikke at andre ikke har menn altså, den siste var til den som startet tråden!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 Lea: Jeg kaller den faktisk det :oops: Aner ikke hvorfor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #7 Del Skrevet 16. oktober 2002 I sengen med elektrisk masasjeapparat. Sirkler med fingrene på klitoris mot slutten og hele tiden når det går. Dame 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 16. oktober 2002 #8 Del Skrevet 16. oktober 2002 Kun ein finger på klitten, sidelengs. Ingenting anna. Forresten har eg ein dildo som heiter Børre, og ein som heiter Dirre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 16. oktober 2002 #9 Del Skrevet 16. oktober 2002 Dirre.. så søtt a xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 17. oktober 2002 #10 Del Skrevet 17. oktober 2002 Børre og dirre! - Så bra!!!!!! Hmmm, hva skal jeg kalle mine???? - snipp, blå, summe, og her vannvittig? hehe. Ja, bruker dildo flittig, ettersom det er langt mellom gutta her ute i skogen! Ellers så bruker jeg fingrene fra side til side på klitten når jeg ligger på magen, (Uten dildo vibrator) deilig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå