Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble skillet på en ekstrem måte for 1 mnd og 2 uker siden. 
etter 2 uker begynte jeg å slutte å bli trist og aksepterte. Så da begynte healing prosessen og jeg dret i eksen! 

men nå etter 1 måned lastet jeg ned dating app. Bare for å møte en mann og føle nærhet fra han. Bare for å kose. 

Å snakke med visse menn, det gjorde hverdagen min livlig. Jeg ble så glad igjen endelig.  Jeg ser liv og glede igjen. naturlig og ekte glede

Det er to menn jeg snakker med og har snakket med i snart en uke. Jeg føler meg betatt av dem begge. Og det sårer meg. Jeg er redd for å bli såret igjen..

Anonymkode: 0885e...cca

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er to menn jeg snakker med og har snakket med i snart en uke. Jeg føler meg betatt av dem begge. Og det sårer meg. Jeg er redd for å bli såret igjen..

Det er ikkje rart at du er redd for å bli såra igjen. Det er veldig kort tid sidan du blei skilt. Og viss det i tillegg var eit dramatisk brudd så treng du kanskje litt tid for deg sjølv. Til å pusta igjen. ❤️ 

Anonymkode: 858e3...494

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikkje rart at du er redd for å bli såra igjen. Det er veldig kort tid sidan du blei skilt. Og viss det i tillegg var eit dramatisk brudd så treng du kanskje litt tid for deg sjølv. Til å pusta igjen. ❤️ 

Ja… kanskje det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ønsker ikke eksen tilbake. Men føler bare jeg er litt traumatisert for hvor fort et menensket kan forandre seg og bare gå fra deg…

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Selvsagt er du lei deg!! Du kommer til å være lei deg lenge. 

Bruk tid på deg selv. Kjenn på sorgen, gi deg lov til å kjenne på følelsene dine. På den måten bearbeider du alt som har skjedd på en bedre måte en å lukke det inne og aldri tenke på det igjen. Du kommer ut som et sterkere menneske. 

Eksen din såret deg. Det vil du ikke oppleve igjen. Nå må du pleie deg selv og bruke tid på deg selv før du går inn i et nytt forhold. Du har ikke hodet helt med deg og du tenker ikke helt klart. Da er det dessverre lettere å møte menn som ikke er så snill mot deg for du klarer ikke tenke riktig og se varslene som du burde sett. 

Anonymkode: ae6d9...a67

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...