AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Jeg har ikke fulgt så godt med på vekta, og er nå i uke 26 og har gått opp 10 kilo. Det anbefales jo kun å gå opp maks 11/12 kilo siden jeg er overvektig fra før. Jeg tror jeg kan få til å stabilisere vekten noe, for jeg har virkelig bare spist alt jeg har kommet over og beveget meg lite (jobbsituasjonen har gjort at jeg har hatt veldig lite tid), men er det ok å gå opp så lite i siste trimester? Er det usunt? Anonymkode: 0d4c9...e75
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Babyen tar det den trenger uansett. Å legge om kostholdet til et sunnere et er kanskje ikke dumt, men ikke begynne og slanke deg. Jordmoren min er ikke fryktelig opptatt av vekta, viktig å ha det bra med seg selv også.. Anonymkode: 086fc...332 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Jeg gikk ikke opp så mye på slutten, tror jeg økte bare 2-3kg siste månedene. Anonymkode: b24fa...832 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg gikk ikke opp så mye på slutten, tror jeg økte bare 2-3kg siste månedene. Anonymkode: b24fa...832 Husker du hva jordmor sa til det? Reagerte hun negativt eller var det greit? 10 hours ago, AnonymBruker said: Babyen tar det den trenger uansett. Å legge om kostholdet til et sunnere et er kanskje ikke dumt, men ikke begynne og slanke deg. Jordmoren min er ikke fryktelig opptatt av vekta, viktig å ha det bra med seg selv også.. Anonymkode: 086fc...332 Jeg skal ikke begynne å slanke meg nei, men har spist mye godteri som stresspising, har ellers et sunt kosthold, har lagt om til mye fisk og grønnsaker, men på jobben har det stått framme godteri hver dag (ikke jeg som har kjøpt). Anonymkode: 0d4c9...e75
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husker du hva jordmor sa til det? Reagerte hun negativt eller var det greit? Hun kommenterte ikke så mye på det, bare noterte det på helsekortet. Jeg var jo ikke undervektig og spiste nokså normalt. Hadde ketoner i urinen så hun var mest opptatt av om jeg spiste regelmessig og da sa jeg at jeg spiste når jeg var sulten, men at jeg skulle passe på å ikke gå lenge uten. Anonymkode: b24fa...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå