AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Jeg holder på med en jeg har rota med før. Fra sist vi holdt på, så har begge oss blitt sammen med noen andre, og også fått barn samtidig. Nå har vi funnet hverandre igjen, å driver å holder på. Vi har ikke gjort annet enn å kysse, jeg har gått ned på han en gang, men vi har ikke hatt sex. Vi har bare møttes 2 ganger. Det er bare det at jeg har fryktelig dårlig selvtillit nå, jeg tenker ikke gode tanker som jeg gjorde av meg selv. Ja, jeg er for tynn, ja jeg har små pupper og har ikke råd til silikon.. Jeg sammenligner meg hele tiden med exer, og spesielt hun han nylig var sammen med, hun er dritpen, har fin kropp, brun, større pupper enn meg (det skal ikke mye til).. Jeg har også nylig kommet ut av et veldig stygt brudd. Selvtilliten min er seriøst på bunn. Han er tydeligvis veldig glad i meg å har så lyst på meg, men hver gang han nermer seg puppene mine eller skal ta på ryggen min (jeg sliter med kviser) så blir jeg veldig ubekvem å nesten ønsker å avslutte hele kysseseansen.. Jeg tør ikke si han mine svakheter, for om jeg nevner det virker jeg usikker, dette er jo ikke sexy, og at han da vil tenke på sin ex på at hun var sånn og sånn.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, bare deppa iguess Anonymkode: 83054...5f3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Du må jobbe med selvbildet ditt. Ingen ting galt i at du er tynn eller har kviser eller små pupper osv. Men hvis du vil ha et innspill så er det å unngå seksuelle ting med han på nåværende tidspunkt. Du har møtt han 2 ganger og allerede gitt han blowjob så da er drivkraften hans for å ha kontakt med deg mere sex. Vil du ikke at drivkraften skal være at han liker deg som person og menneske? Anonymkode: a9616...65f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må jobbe med selvbildet ditt. Ingen ting galt i at du er tynn eller har kviser eller små pupper osv. Men hvis du vil ha et innspill så er det å unngå seksuelle ting med han på nåværende tidspunkt. Du har møtt han 2 ganger og allerede gitt han blowjob så da er drivkraften hans for å ha kontakt med deg mere sex. Vil du ikke at drivkraften skal være at han liker deg som person og menneske? Anonymkode: a9616...65f Jo, men greia er at vi begge har følelser for hverandre. Vi har snakket mye over tlf, i sikkert 2-3 mnd før vi møtte hverandre igjen, da jeg var midt oppi ett brudd. Jeg kan ikke møte han så ofte, typ 1 gang i uken. Men ja, det var han som kyssa meg først, så da ledet det an til flere ting. Anonymkode: 83054...5f3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du må jobbe med selvbildet ditt. Ingen ting galt i at du er tynn eller har kviser eller små pupper osv. Men hvis du vil ha et innspill så er det å unngå seksuelle ting med han på nåværende tidspunkt. Du har møtt han 2 ganger og allerede gitt han blowjob så da er drivkraften hans for å ha kontakt med deg mere sex. Vil du ikke at drivkraften skal være at han liker deg som person og menneske? Anonymkode: a9616...65f Må også sitere at vi snakka typ hver dag, å han sier han er glad i meg, å har følelser for meg. Anonymkode: 83054...5f3
Kipling Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg holder på med en jeg har rota med før. Fra sist vi holdt på, så har begge oss blitt sammen med noen andre, og også fått barn samtidig. Nå har vi funnet hverandre igjen, å driver å holder på. Vi har ikke gjort annet enn å kysse, jeg har gått ned på han en gang, men vi har ikke hatt sex. Vi har bare møttes 2 ganger. Det er bare det at jeg har fryktelig dårlig selvtillit nå, jeg tenker ikke gode tanker som jeg gjorde av meg selv. Ja, jeg er for tynn, ja jeg har små pupper og har ikke råd til silikon.. Jeg sammenligner meg hele tiden med exer, og spesielt hun han nylig var sammen med, hun er dritpen, har fin kropp, brun, større pupper enn meg (det skal ikke mye til).. Jeg har også nylig kommet ut av et veldig stygt brudd. Selvtilliten min er seriøst på bunn. Han er tydeligvis veldig glad i meg å har så lyst på meg, men hver gang han nermer seg puppene mine eller skal ta på ryggen min (jeg sliter med kviser) så blir jeg veldig ubekvem å nesten ønsker å avslutte hele kysseseansen.. Jeg tør ikke si han mine svakheter, for om jeg nevner det virker jeg usikker, dette er jo ikke sexy, og at han da vil tenke på sin ex på at hun var sånn og sånn.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, bare deppa iguess Anonymkode: 83054...5f3 La ham ta på puppene dine, han vet hvor store eller små de er allerede med mindre du bruker oppblåsbar BH eller noe sånt, så han er helt inneforstått med størrelsen, og han vil opplagt fortsatt kose med dem (selv om du ikke syns de er bra nok) så hvorfor ikke stole på at han vet hva han gjør og at de kommer til å glede ham? Menn har et mye bredere spekter for hva slags typer kvinnekropper vi syns er deilige enn det virker som dere generelt sett gir oss kredit for. Jeg ser hele tiden kvinner jeg syns er deilige som faller utenfor det kvinner her og andre steder ser ut til å tro er standarden, så hvis han gir uttrykk for at han syns du er deilig, så bør du stole på det selv om du selv kanskje er uenig. Har selv opplevd kvinner som var usikkre og mislikte deler av kroppen sin som jeg faktisk var veldig fan av og syns var deilig, så de prøvde å stoppe meg fra å ta på og leke med disse delene av kroppen fordi de følte de var stygge, når min motivasjon for å ville ta på dem var at jeg syns de var deilige. Det at usikkerheten får henne til å nekte meg deler av kroppen sin som jeg har lyst på er en mye større turnoff enn usikkerheten i seg selv, og hadde hun ikke vært usikker så ville det ikke vært en greie i det hele tatt, for jeg så ingen verdens ting feil med det hun mente ikke var bra nok. Jeg syns du bør fortelle ham at du er usikker og hvorfor. Det med at usikkerhet er usexy er veldig mye mer enn greie når kvinner vurderer menn enn det er når menn vurderer kvinner. Kvinnelig usikkerhet kan til og med være litt sjarmerende, så jeg kan ikke se for meg at du saboterer deg selv ved å innrømme usikkerhet, så hvis du bare forteller ham at du har lyst til å dele kroppen din med ham, men at det er litt vanskelig fordi du er litt usikker med disse tingene, så kan jeg ikke se for meg at han syns det er noen særlig turnoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå