Gjest gjest Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 En mans frenulum er det 50-øre store området på baksiden av hans penis. Å stimulere dette punktet vil øke hans lyst enormt. Så damer – neste gang dere jobber med dette området… Dette sto på spray.. noen som kan forklare meg nærmere hvor dette området ligger? er det den strengen som går under penishodet eller hva? skjønte ikke dette helt jeg...
Brizzie Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 (endret) En mans frenulum er det 50-øre store området på baksiden av hans penis. Å stimulere dette punktet vil øke hans lyst enormt. Så damer – neste gang dere jobber med dette området… Dette sto på spray.. noen som kan forklare meg nærmere hvor dette området ligger? er det den strengen som går under penishodet eller hva? skjønte ikke dette helt jeg... ← så vidt jeg skjønner og TROR ( ) det er like ved penisroten.. Dvs mellom ballene og selve stangen, men på undersiden.. Jeg tror det er der fordi det har funket for gutten min når jeg berører den... Endret 1. november 2005 av Brizzie
Brizzie Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Aha!! nå husker jeg .. Takk takk! Var litt usikker..
Xora Skrevet 4. november 2005 #5 Skrevet 4. november 2005 Og jeg var nysgjerrig og klikket selvsagt på linken for å se.... Sitter på jobben i åpent kontorlandskap - skal si jeg var kjapp å slenge ned siden! Er da alment kjent at det området er særdeles følsomt hos mannen vel?
Paradokset Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 Sitter du på jobb og titter på tissemenn......fysjameg
Gjest en penis-eier Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Frenulum er såvidt jeg vet "strengen", ja.. Dvs det området på "baksiden" av penishodet der det liksom danner en opp-ned V-form, og "inne" i denne v-formen. "det 50-øre store området på baksiden av hans penis" var jo fantastisk klønete og svevende uttrykt.. Det er definitivt det mest "orgasmefrembringende" stedet på mannekroppen (min ihverfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå