Gå til innhold

Magesmerter ved sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vondt i magen etter en liten stund når vi har sex. Ikke med en gang, men etter litt. Det er ganske langt nede i magen/buken. Får noe av de samme smertene når jeg bruker tampong også. Trodde egentlig det var menssmerter jeg hadde, men de gikk over med en gang jeg tok den ut. 
ikke har jeg noe følelse inni skjeden min heller, spesielt etter jeg ble konisert. 
Dette går veldig utover sexlivet vårt, da jeg ikke blir spesielt lysten på sex når jeg vet det blir vondt.. 

Noen råd?

Anonymkode: dc944...8cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare med en sexpartnere du får det av eller har du alltid hatt det sånn. Jeg fikk magesmerter av en fordi han gikk for langt inn og dyttet bort i livmortappen. Har også hørt at noen kan reagere slik på noens sæd at man rett å slett ikke tåler sæden.  Jeg kan ikke bruke tampong fordi kroppen min reagerer på det det er noe i tamponger som gjør at jeg reagerer.

Anonymkode: 1a42c...8e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg får vondt i magen etter en liten stund når vi har sex. Ikke med en gang, men etter litt. Det er ganske langt nede i magen/buken. Får noe av de samme smertene når jeg bruker tampong også. Trodde egentlig det var menssmerter jeg hadde, men de gikk over med en gang jeg tok den ut. 
ikke har jeg noe følelse inni skjeden min heller, spesielt etter jeg ble konisert. 
Dette går veldig utover sexlivet vårt, da jeg ikke blir spesielt lysten på sex når jeg vet det blir vondt.. 

Noen råd?

Gå til en gynekolog, privat. Da får du time raskt.

Anonymkode: 842c0...7fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gå til en gynekolog, privat. Da får du time raskt.

Anonymkode: 842c0...7fb

Har vært der, men hun hun kunne ikke se noe galt, og visste ikke hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...