Gå til innhold

Har du noen gang ignorert en person gitt silent treatment?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: 157bc...2da

Videoannonse
Annonse
Gjest Ghostface
Skrevet

Ja, men det hjelper ikke noe. Den jeg gjorde det med, tok ikke kontakt, som mange hevder at personen man gir silent treatment til, kommer til å gjøre. Det er ikke alltid det stemmer.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (2 minutter siden):

Ja, men det hjelper ikke noe. Den jeg gjorde det med, tok ikke kontakt, som mange hevder at personen man gir silent treatment til, kommer til å gjøre. Det er ikke alltid det stemmer.

Ikke rart du heter ghostface😂

Anonymkode: 6c177...309

Gjest Ghostface
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke rart du heter ghostface😂

Anonymkode: 6c177...309

Du har tydeligvis ikke sett Scream filmene. Jeg snakket med en fyr på nettet i to år og det var han som ghostet meg først, ikke omvendt. Orker ikke elendig humor.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg synes det er en fryktelig umoden måte å håndtere konflikter på. Å la det være opp til den andre å ta kontakt har jeg gjort et fåtall ganger. Men har aldri nektet å svare noen.

Silent treatment er en hersketeknikk.

Anonymkode: b59bb...c0c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (10 timer siden):

Du blander «silent treatment» (noe passiv-aggressivt) med «no contact» (å holde avstand for å «hele» seg selv)

Anonymkode: ebad5...4e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En (eks)venninne gav meg silent treatment i tillegg til flere andre umodne teknikker i en uenighet vi hadde. Etter det har vi bare sklidd fra hverandre. Jeg klarer ikke se på henne som en venninne lengre. Jeg svarer alltid hvis hun en sjelden gang tar kontakt, men har ikke lyst å ta noe initiativ til å treffes mer.

Anonymkode: e5a30...156

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: 157bc...2da

nei, fordi jeg ikke er tretten år gammel lenger... 

Anonymkode: 1ef16...c65

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...