Catlin Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Nå nærmer det seg 1-årsbryllupsdag for oss. Jeg hadde egentlig tenkt at vi ikke skulle bytte gaver da. Jeg hadde sett for meg en romantisk middag (yeah right - med 3 unger der den eldste er 3,5 år.....). I alle fall så har mannen min funnet ut at jo selvfølgelig må vi bytte gaver. 1-årsdagen er visst papirbryllup - så da blir det gave av papir. Men hva i all verden skal jeg finne på? Økonomien er heller ikke all verden. Noen som har gode ideer her?
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Kva med eit sexy bilde tatt med sjølvutløysar?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Kva med eit sexy bilde tatt med sjølvutløysar? ← Evt. stemningsfullt soverom, campagne på is, roseblader (fake!) på senga, deg i sexy undertøy og kamera som står klart?
Ciliemor Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Gi han ei bok... "Dikt for gutta" f.eks.. Den er VELDIG morsom. Eller kanskje "Kama sutra i bilder" (tror dn heter d) Kan jo være til inspirasjon...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå