AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Jeg er redd for kjønnssykdommer. jeg vil gjerne ha sex med en mann jeg skal møte. Vi har aldri møttes før, men jeg vil så gjerne ha sex med han. føler meg horete, men tenker hvis vi bruker kondom så puler jo ikke han meg direkte med pikken? Det er jo noe mellom oss. Så egentlig er ikke penisen hans inni meg. Den er jo klemt inn i kondom. Anonymkode: 98c50...16c 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Du kan bli smittet med hpv viruset, herpes og kjønnsvorter selv om kondom Anonymkode: 97d94...886 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan bli smittet med hpv viruset, herpes og kjønnsvorter selv om kondom Anonymkode: 97d94...886 Åja.. Anonymkode: 98c50...16c
Natta1980 Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 nei det står som overskrift i VG i dag at alle kondomer tilbakekalles pga store hull i dem som var vanskelig å se i mørket.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er redd for kjønnssykdommer. jeg vil gjerne ha sex med en mann jeg skal møte. Vi har aldri møttes før, men jeg vil så gjerne ha sex med han. føler meg horete, men tenker hvis vi bruker kondom så puler jo ikke han meg direkte med pikken? Det er jo noe mellom oss. Så egentlig er ikke penisen hans inni meg. Den er jo klemt inn i kondom. Anonymkode: 98c50...16c Tror kanskje ikke du skal ha sex, 100% er man aldri. Ca 80% seksuelt aktive nordmenn er smittet med kjønnsvorter. Dette er altså viruset, men ikke alle får vorteutbrudd, men viruset kommer for å bli. Anonymkode: 3e8ac...af7 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror kanskje ikke du skal ha sex, 100% er man aldri. Ca 80% seksuelt aktive nordmenn er smittet med kjønnsvorter. Dette er altså viruset, men ikke alle får vorteutbrudd, men viruset kommer for å bli. Anonymkode: 3e8ac...af7 Men kan man sjekke opp for kjønnssykdommer fra lege? Anonymkode: 98c50...16c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 Natta1980 skrev (22 minutter siden): nei det står som overskrift i VG i dag at alle kondomer tilbakekalles pga store hull i dem som var vanskelig å se i mørket. Hvordan kan man ha sex med menn da? Anonymkode: 98c50...16c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kan man ha sex med menn da? Anonymkode: 98c50...16c Bli forelsket og få kjæreste. Må ikke bare ligge med menn. Hallo i luken. Anonymkode: 70770...aae 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 Det er fullt mulig å få kjønnssykdom selvom man bruker kondom. Både under foreplay hvis han tar på deg nedentil etter å ha tatt på seg selv nedentil, eller under samleie hvis et lite område av penisen hans som ikke er dekket med kondom kommer borti underlivet ditt. Kondom beskytter ikke 100% men reduserer bare risikoen. Jeg fikk klamydia en gang selvom vi brukte kondom Anonymkode: c0699...969 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er fullt mulig å få kjønnssykdom selvom man bruker kondom. Både under foreplay hvis han tar på deg nedentil etter å ha tatt på seg selv nedentil, eller under samleie hvis et lite område av penisen hans som ikke er dekket med kondom kommer borti underlivet ditt. Kondom beskytter ikke 100% men reduserer bare risikoen. Jeg fikk klamydia en gang selvom vi brukte kondom Anonymkode: c0699...969 Jeg er interesert i en mann men er ikke sikker om det går riktig vei.. men er veldig kåt og vil egentlig ha sex med han også. Men er redd nå.. kan man få det sjekket om med noen test? Eller må man til legen Anonymkode: 98c50...16c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Skrevet 2. april 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Sex er risikosport uansett sånn egentlig. Kan man få kjønnssykdommer av å beføle penisen til mannen også? Hvis jeg ligger i truse og han i bokser og jeg bare gnir på? Med truse på Anonymkode: 98c50...16c
visp Skrevet 2. april 2022 #13 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er interesert i en mann men er ikke sikker om det går riktig vei.. men er veldig kåt og vil egentlig ha sex med han også. Men er redd nå.. kan man få det sjekket om med noen test? Eller må man til legen Anonymkode: 98c50...16c Har du hatt sex før? Er du veldig ung? 7
AnonymBruker 42 Skrevet 2. april 2022 #14 Skrevet 2. april 2022 Bra du er redd for kjønnssykdommer, TS - men jeg tenker at du enten troller, eller/og er du for ung til å ha sex egentlig... Best å vente litt uansett hva som er tilfellet, tenker jeg... 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #15 Skrevet 2. april 2022 Hvor er kjærligheten. Hvorfor må du på død og liv ha den pikken inni deg? Anonymkode: 1dc4b...67e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #16 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor er kjærligheten. Hvorfor må du på død og liv ha den pikken inni deg? Anonymkode: 1dc4b...67e Hva er problemet? Hører stadig om folk som har ligget med 11 folk ogsånt. Anonymkode: 98c50...16c 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #17 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan man få kjønnssykdommer av å beføle penisen til mannen også? Hvis jeg ligger i truse og han i bokser og jeg bare gnir på? Med truse på Anonymkode: 98c50...16c Vent med sex til du er gammel nok. Anonymkode: c7727...bef 2
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2022 #18 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kan man få kjønnssykdommer av å beføle penisen til mannen også? Hvis jeg ligger i truse og han i bokser og jeg bare gnir på? Med truse på Anonymkode: 98c50...16c Hmm, du høres fryktelig ung ut....
Michaelhe Skrevet 2. april 2022 #19 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg er redd for kjønnssykdommer. jeg vil gjerne ha sex med en mann jeg skal møte. Vi har aldri møttes før, men jeg vil så gjerne ha sex med han. føler meg horete, men tenker hvis vi bruker kondom så puler jo ikke han meg direkte med pikken? Det er jo noe mellom oss. Så egentlig er ikke penisen hans inni meg. Den er jo klemt inn i kondom. Anonymkode: 98c50...16c Det avhenger av hvor mannen har plassert kondomen.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #20 Skrevet 2. april 2022 Man er aldri 100%. Og man kan få kjønnsykdommer på andre steder enn kjønnsorganene. Hals og øyne kan smittes av ting som klamydia. Anonymkode: be95e...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå