AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Falt langflat og landet rett på magen i dag. Fikk en trøkk spesielt på høyre side av magen. Føler meg litt øm og sånt, men ikke direkte vondt nå. har kjent noe liv etter dette. ringte jordmorvakta som sa at jeg skulle være obs på smerter og blødninger, men at det ikke var noe å gjøre siden jeg er i uke 22. følte meg ikke spesielt beroliget av dette men. Føltes litt som at «det går sikkert fint, og hvis det ble en skade så får vi ikke gjort noe uansett». skjønner jo det er sånn, men ble litt paff. Noen som har vært borti fall mot magen og har erfaringer å dele? skal jeg føle meg trygg så lenge jeg kjenner liv? Anonymkode: fbf89...4ba 1
Kakaoen Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Faren ved fall er vel om morkaka skal løsne. Hvis jeg har skjønt det riktig. Og da hadde du begynt å blø, ganske mye også. Babyen ligger beskyttet i vann, bak fett og hud. Så det skal en del til at babyen selv tar skade. Men skjønner absolutt at du er bekymret. Ring lege eller JM til mandag og spør om en hastesjekk for å få roet nervene. Jeg er ingen ekspert, men er gravid i uke 21 selv, og slik jeg kjenner babyen i magen nå føles den fortsatt veldig godt beskyttet. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Jeg falt (på isen) i uke 23.. Begybte med smerter etter nesten et døgn. Etter ca 6 timer var det styrtblødning og i ambulanse til sykehuset. Morkakeløsning og ingenting å gjøre. Grusom opplevelse. Babyen var jo helt perfekt, men så altfor liten.. Vi valgte å navngi barnet og ha full begravelse med våre nærmeste. Er fortsatt så bitter at jeg bestemte å ta sjansen på å reise på jobb den dagen.. Har heldigvis fått barn i ettertid, men var noen laaange vinter mnd mens jeg gikk gravid… Anonymkode: 47083...6b3 9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Kakaoen skrev (1 time siden): Faren ved fall er vel om morkaka skal løsne. Hvis jeg har skjønt det riktig. Og da hadde du begynt å blø, ganske mye også. Babyen ligger beskyttet i vann, bak fett og hud. Så det skal en del til at babyen selv tar skade. Men skjønner absolutt at du er bekymret. Ring lege eller JM til mandag og spør om en hastesjekk for å få roet nervene. Jeg er ingen ekspert, men er gravid i uke 21 selv, og slik jeg kjenner babyen i magen nå føles den fortsatt veldig godt beskyttet. Lykke til Takk for litt trygging ♥️ Vet jo at det mest sannsynlig går fint, men så er det den lille indre uroa når noe slikt skjer. Så skjer det så fort, og man blir så paff og tenker at det kunne vært unngått. Tror jeg hører med jordmor på mandag om det, som du sier ☺️ Samboer var også veldig på at vi burde det. ts Anonymkode: fbf89...4ba
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg falt (på isen) i uke 23.. Begybte med smerter etter nesten et døgn. Etter ca 6 timer var det styrtblødning og i ambulanse til sykehuset. Morkakeløsning og ingenting å gjøre. Grusom opplevelse. Babyen var jo helt perfekt, men så altfor liten.. Vi valgte å navngi barnet og ha full begravelse med våre nærmeste. Er fortsatt så bitter at jeg bestemte å ta sjansen på å reise på jobb den dagen.. Har heldigvis fått barn i ettertid, men var noen laaange vinter mnd mens jeg gikk gravid… Anonymkode: 47083...6b3 Uff, herlighet så forferdelig 🥺♥️ Må ha vært et mareritt både der og da og etter 😣 var det på vei til jobb du falt? Eller var det at du er bitter for at du dro i etterkant ? Ting skjer jo så plutselig, og ikke alltid vi får unngått slike fall 🥺♥️ Kan jeg spørre om du kjente spark etter fallet du hadde? huff, det der var trist å lese. Får så vondt av deg og det dere måtte gjennom🥺 ts Anonymkode: fbf89...4ba
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 Kjente spark frem til blødningen kom. Etter det ble det stille Anonymkode: 47083...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 22.41): Jeg falt (på isen) i uke 23.. Begybte med smerter etter nesten et døgn. Etter ca 6 timer var det styrtblødning og i ambulanse til sykehuset. Morkakeløsning og ingenting å gjøre. Grusom opplevelse. Babyen var jo helt perfekt, men så altfor liten.. Vi valgte å navngi barnet og ha full begravelse med våre nærmeste. Er fortsatt så bitter at jeg bestemte å ta sjansen på å reise på jobb den dagen.. Har heldigvis fått barn i ettertid, men var noen laaange vinter mnd mens jeg gikk gravid… Anonymkode: 47083...6b3 Brodder👌 Anonymkode: 2f651...e1d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Hvordsn går det med deg ts? ❤️ Anonymkode: 44e31...b9f
mingus Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Brodder👌 Anonymkode: 2f651...e1d Huff ja tenker på alle dere som har falt på isen her, så fælt å lese Kjøpte meg brodder i desember i 8 måned da det var speilglatt, og følte meg som en gammel dame da det helst er de som bruker disse.. men du så trygg jeg følte jeg og babyen var der vi trampet gjennom isen ved siden av mannen og guttungen som sklei og deiset om hverandre da vi var på tur! Anbefales! Endret 7. april 2022 av mingus
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordsn går det med deg ts? ❤️ Anonymkode: 44e31...b9f Det går veldig fint nå, tusen takk♥️ Kjente litt liv, men svakere og sjeldnere enn jeg bruker. Så det bekymra meg litt siden det har vært så likt hver dag. Sendte en melding til min jordmor på mandag, bare for å høre om jeg kunne slappe helt av så lenge jeg kjente litt liv, selv om det var svakere og sjeldnere enn før. Hun ville ha meg inn til lytting med en gang (mest for å berolige meg tror jeg), så da fikk jeg hørt at alt var okei ♥️ hun ble litt oppgitt over måten de hadde svart meg på i tlf da jeg ringte etter fallet, selv om det jo stemmer det de sier. veldig glad jeg har ei jordmor som tar det på alvor, og bruker 5 min på å trygge i stedet for at en går rundt usikker 🥰 Anonymkode: fbf89...4ba 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det går veldig fint nå, tusen takk♥️ Kjente litt liv, men svakere og sjeldnere enn jeg bruker. Så det bekymra meg litt siden det har vært så likt hver dag. Sendte en melding til min jordmor på mandag, bare for å høre om jeg kunne slappe helt av så lenge jeg kjente litt liv, selv om det var svakere og sjeldnere enn før. Hun ville ha meg inn til lytting med en gang (mest for å berolige meg tror jeg), så da fikk jeg hørt at alt var okei ♥️ hun ble litt oppgitt over måten de hadde svart meg på i tlf da jeg ringte etter fallet, selv om det jo stemmer det de sier. veldig glad jeg har ei jordmor som tar det på alvor, og bruker 5 min på å trygge i stedet for at en går rundt usikker 🥰 Anonymkode: fbf89...4ba Åå så godt å høre at alt er fint ❤️💕 det er så skummelt med sånt og man blir jo så redd, så det er veldig bra at hun tok deg inn 🌸🌸😊 Anonymkode: 44e31...b9f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åå så godt å høre at alt er fint ❤️💕 det er så skummelt med sånt og man blir jo så redd, så det er veldig bra at hun tok deg inn 🌸🌸😊 Anonymkode: 44e31...b9f Ja, man blir fort litt stressa og urolig selv om man skjønner at det sikkert går fint. Så veldig greit å få god oppfølging når en blir urolig 🥰♥️ Anonymkode: fbf89...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå