AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Dere som skriver seksuelle meldinger til kjæresten, blir det ikke flaut? Er det vanskelig å komme på noe å skrive? Har sagt til kjæresten at jeg ønsker vi skal skrive sånne meldinger iblant, men når jeg tenker på det nå så vet jeg ikke om jeg klarer å skrive et ordentlig svar om han skriver en sånn melding til meg. Anonymkode: ed210...a04
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Mye kan sies med emojies. Feks: Sov godt elskling 😘😜😋 aaahh, skulle ønske du var her nå så kunne du tatt meg bakfra... Anonymkode: c7c8a...fff
Gjest ABM Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mye kan sies med emojies. Feks: Sov godt elskling 😘😜😋 aaahh, skulle ønske du var her nå så kunne du tatt meg bakfra... Anonymkode: c7c8a...fff Heng på disse...🍆💦......😬😂🙈
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Man må ikke gjøre noe man ikke er komfortabel med. For min del går grensen ved kyssetegn og blunketegn og den smileyen som sikler Anonymkode: cd3ee...aef 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Sender en del slikt. Mye smileys da men noe mer beskrivende også. Litt flaut men han digger det å synes ikke det er flaut. Anonymkode: f5f99...a65
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 Neh.. Hvorfor flaut? Det trenger ikke være sykt grovt heller liksom. Du må jo skrive det som passer deg! Dette passer meg : "når du kommer hjem fra jobb i dag vil jeg ha deg" "kle av deg, jeg er snart hjemme" "gleder meg til du skal fylle meg opp i kveld" "tenker på den sexy kroppen din" "pikken din skal i munnen min når jeg kommer hjem" "gjør klar sofa/senga/noe annet, jeg vil pule deg" "kom og ta meg" Anonymkode: c159b...904 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå