AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Jeg skal møte en mann første gang og vil helts til et unikt sted. Attraktive steder. De er da 3-4 timer unna her. Syntes det er kleint å møtes på hotell, da jeg Føler resepsjonisten tenker jeg er en hore… hahah jeg er redd vi møter og ikke klikker😅 at det blir akward. Men er ikke det vanlig at folk har one Night stand? Vi har skikkelig god seksuell kjemi. Dirty talker og det treffer meg rett i hjertet! Han er skikkelig deilig i kroppen og litt fjes å.. vil bare se tv med han kose og alt. men vet ikke. Hva tenker dere? Er det ikke akward å gå på hotell sammen? Anonymkode: 3c730...ebe
Gjest Hottentått Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Dette spurte du om tidligere idag også. Da fikk du tips om å bestille hotellrom på nettet, sjekke inn og fortelle han hvilket rom du er på. Ikke gjør det verre enn det er ☺️
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Hvorfor ikke knulle hjemme hos deg eller hos han? Anonymkode: da520...d1a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Du trengte ikke lage enda en tråd, du har fått nok svar. Men ja det er awkward å gå på hotell med en du aldri har møtt. Du aner ingenting om kjemien er like god i virkeligheten som på nett, eller om han lukter vondt eller om han ser anderledes ut enn på bildene, eller om han er en psykopat som har sjarmert deg og spilt Mr. Perfect for å stjele lommeboka di når dere møtes for å misbruke identiteten din til å bestille ulovlige ting på internett, eller om han kommer til å presse seg på deg til å ha sex og du ikke tør å si nei eller at han ikke respekterer neiet ditt, og uansett om ting går bra så er ikke det å se på tv sammen akuratt sånn man blir kjent med en annen heller. Høres ut som du fantaserer om en koselig kveld i armkrok fordi du er ensom eller savner en sånn bekreftelse, men sånt blir ikke komfortabelt i det hele tatt med en fremmed. Før du har møtt han er han bare noen du skaper forventninger om at et sånn du drømmer om mens når dere møtes innser du at han er en totalt fremmed. Og ja, hotellansatte kommer til å tenke at han er horekunde og du prostituert hvis de ser at dere ikke kjenner hverandre egentlig. Da kan dere bli nektet å leie rom eller at de ringer politiet, men hvis dere oppfører dere som et vanlig par så bryr de seg ikke. Men sjansen for at dere klarer å oppføre dere som et ekte par som kjenner hverandre godt når det er første gangen dere møtes den er liten... Hele greien virker som en fantasi du har latt gå litt for langt... Blir som å fantasere om at hvis man bare kommer til fjelltoppen så vil det være masse rosa elefanter og skattekister der. Dere har altfor høye forventninger og urealistiske forhåpninger. Møt hverandre på en cafe som vanlige folk gjør, og har dere god kjemi kan dere gå på et museum, gå en tur i parken, sette dere på en fin restaurant å prate noen timer også ta kveldstoget hjem igjen. Anonymkode: 16294...454 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Du er komplett idiot. Anonymkode: 2419e...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skal møte en mann første gang og vil helts til et unikt sted. Attraktive steder. De er da 3-4 timer unna her. Syntes det er kleint å møtes på hotell, da jeg Føler resepsjonisten tenker jeg er en hore… hahah jeg er redd vi møter og ikke klikker😅 at det blir akward. Men er ikke det vanlig at folk har one Night stand? Vi har skikkelig god seksuell kjemi. Dirty talker og det treffer meg rett i hjertet! Han er skikkelig deilig i kroppen og litt fjes å.. vil bare se tv med han kose og alt. men vet ikke. Hva tenker dere? Er det ikke akward å gå på hotell sammen? Anonymkode: 3c730...ebe Nei, ikke noe problem. Traff eksen slik. Avtalte å møtes i Oslo etter et par ukers skriving. Vi hadde en ekstremt god seksuell kjemi og havnet fort på hotellrommet hennes. Tilbrakte nesten 24 timer i senga bare avbrutt av mat. Aldri opplevd en slik lidenskap, tiltrekning og herlig sex før. Kjør på TS!! Anonymkode: ff1d8...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå