Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det spørs jo hvor mange dager du skal være, hva det er du skal osv...

Anonymkode: f97dc...e5d

Det vet jeg ikke enda er førstegangfødende. Har ikke planlagt keisersnitt, og vil føde uten epidural. Vil hjem så fort det lar seg gjør. Men man vet jo aldri hva som skjer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det spørs jo hvor mange dager du skal være, hva det er du skal osv...

Anonymkode: f97dc...e5d

Hvis det er til et vanlig barselopphold nå på våren? Ja, bør holde veldig fint. 

Anonymkode: fffe6...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pakket en sånn til fødeveske. Med en trillekoffert (håndbagasjestørrelse) i tillegg! Men har med ammepute oppi den blant annet. Pluss klær/mat til far også.

Anonymkode: d2cd9...364

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det er til et vanlig barselopphold nå på våren? Ja, bør holde veldig fint. 

Anonymkode: fffe6...7c1

Ja det er i juni

AnonymBruker
Skrevet

Jo større jo bedre.  Slike i tynt stoff tar jo ikke mer plass enn det som er inni. Hva med å først lete fram det du tenker du vil ha med deg, så se an hvilken størrelse du trenger utifra det? Lang morgenkåpe var et must i min fødebag og tar jo stor plass. 

Anonymkode: 9bed1...7c6

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo litt an på deg, noen har jo med seg veldig mye ting. Jeg hadde et skift til meg og noen små barneklær, pluss mobillader og toalettsaker. Det holdt i massevis, men har vært sendt rett på hotellet alle tre gangene og hjem så fort som mulig. Mye mulig jeg hadde ønsket flere ting om jeg måtte ligge lenge på barsel, men da kan jo mannen evt dra hjem å hente det du trenger. 😊

Anonymkode: 054e2...327

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok hatt den som er hakket større 🤔 Men enig i at du ikke trenger stor duffelbag! Jeg hadde en sånn type «weekendbag» og det holdt :)

Anonymkode: 4efca...214

Skrevet

Jeg hadde en trillekoffert i håndbagasje str. Lettere å holde oversikten synes jeg. Kjøpte på Europris, så var ikke dyr. Med første pakket jeg med utrolig mye klær jeg ikke brukte 😂 ente med å gå rundt med sykehusskjorta og digge nettingtruser 😂 Tips er at du er veldig varm etter fødsel, jeg svetta mye! Ha med vannflaske! Og flippflopper! Ikke gå på sokkene eller barbeint på sykehusgulv. Tror jeg hadde med et par truser, en kosebukse, et par topper, en amme-bh. Og er par skift til babyen. Og litt toalettsaker 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig syns den er altfor liten etter eget behov. så ville eventuelt gått for den andre du sendte. Men syns likevel det er litt lite😅 Men det må jo du se helt selv og se hva du skal ha med deg. 

Anonymkode: d19ef...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...