AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Tja.. tenkte først nei, men det kommer helt an på. Hvilke grønnfarge? Hvilke blåfarge? Og hvilke kontraster skiller imellom? disse fargene kan fort blir kjedelige også, det er noe å tenke på hvis du ikke vil bytte ut møbler så ofte. Anonymkode: f4b41...c65 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Ja, i Kardemommeby. Synes ikke glorete fargekombinasjoner er fint i det hele tatt. Anonymkode: a1ea7...78a 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Det kan passe helt ypperlig, og det kan kræsje fullstendig. Det er stor forskjell på om sofaen er lyseblå, knallblå, mørk blå eller blågrå, og om veggen er neongrønn, dus grønn, eller grønt med blått i. Jeg har fire ulike blåfarger på vegger i min bolig, og ett rom med grønne vegger. Grønnfargen er nydelig til tre av de ulike blåfargene, og grusom til den siste. Anonymkode: a6d63...2fd 13
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 Kommer an på blåfargen og grønnfargen.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 Ja, mye mulig det Anonymkode: 5eb6d...423
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 Ja, jeg synes blått og grønt er nydelig sammen. Kunne fint hatt alle disse stuene: Anonymkode: c53b8...37a 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg synes blått og grønt er nydelig sammen. Kunne fint hatt alle disse stuene: Anonymkode: c53b8...37a Dette er det jeg mener. Glorete, epilepsifremkallende i min bok. Men! Ønsker ikke fornærme noen, smak er individuelt. Anonymkode: a1ea7...78a 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er det jeg mener. Glorete, epilepsifremkallende i min bok. Men! Ønsker ikke fornærme noen, smak er individuelt. Anonymkode: a1ea7...78a Da bør du begynne å lese en annen bok, for dette er virkelig ikke glorete. Tørr å bruke noe mer enn bare hvitt, grått og svart. Blått og grønt passer utmerket sammen. De står ved siden av hverandre i fargesirkelen. Men det handler som alltid om å finne de rette nyansene som passer sofaen best. Skaff ulike fargelameller og sjekk dem mot sofaen til ulike tider (lys) gjennom dagen. Anonymkode: 6f99c...a79 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er det jeg mener. Glorete, epilepsifremkallende i min bok. Men! Ønsker ikke fornærme noen, smak er individuelt. Anonymkode: a1ea7...78a Helt greit at du ikke liker denne fargekombinasjonen, men glorete? I min bok, så er glorete noe helt annet enn dette. Da tenker jeg mer på mye gull og bling bling osv. Anonymkode: d19af...b21 6
Satellites Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er det jeg mener. Glorete, epilepsifremkallende i min bok. Men! Ønsker ikke fornærme noen, smak er individuelt. Anonymkode: a1ea7...78a Klarer du ikke være ute i naturen heller uten å få anfall? Grønn og blå er jo de fargene som mm er mest naturlig for oss å se, og som skal gi størst ro - i motsetning til hvit. Ingenting glorete med de bildene over her, kanskje noe mørkt etter min smak, men det er jo bare meg. Vi har knallgrønn sofa og jeg drømmer om å male veggene blå. Har grønne vegger og tak i et annet rom, de elsker jeg. 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #13 Skrevet 3. april 2022 Jeg synes det er fint. Vi har mørk teal sofa og green harmony-farget vegg. Anonymkode: c7a74...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 Jeg har grønn sofa og lys blå vegg. Synes det er helt nydelig Anonymkode: e2e19...cf5
kvinneguide Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 I utgangspunktet nei. Du skal vite hva du gjør og de fleste tilfeller fungerer det ikke. Eksempel på en kombinasjon som fungerer:
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 1.52): Dette er det jeg mener. Glorete, epilepsifremkallende i min bok. Men! Ønsker ikke fornærme noen, smak er individuelt. Anonymkode: a1ea7...78a Så trist at du lider av epilepsi. Jeg mistenker deg også for å misforstå ordet glorete. Anonymkode: c2573...06e 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #17 Skrevet 6. april 2022 Haha, husker da jeg gikk på barneskolen, og fikk en hånlig kommentar fra en eldre jente om at blått og grønt passet da IKKE sammen. Rett etterpå ble det veldig moderne, og da passet det visst sammen likevel. Folk er så mote-styrt! Anonymkode: c2573...06e 1 1
Bacteria Skrevet 6. april 2022 #18 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 1.50): Ja, jeg synes blått og grønt er nydelig sammen. Kunne fint hatt alle disse stuene: Anonymkode: c53b8...37a Eneste som var fin her var #2. 1 og 3 gikk an, #4 var helt grusom..!
Gjest Blondie65 Skrevet 6. april 2022 #19 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 1.50): Ja, jeg synes blått og grønt er nydelig sammen. Kunne fint hatt alle disse stuene: Anonymkode: c53b8...37a De tre øverste er flotte - den fjerde "ikke om det snødde i Sahara" - verken når det gjelder farger eller stil.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #20 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Haha, husker da jeg gikk på barneskolen, og fikk en hånlig kommentar fra en eldre jente om at blått og grønt passet da IKKE sammen. Rett etterpå ble det veldig moderne, og da passet det visst sammen likevel. Folk er så mote-styrt! Anonymkode: c2573...06e Det var slik med rødt og rosa også husker jeg. Nå er akkurat det en fargekombinasjon jeg aldri har likt særlig, men det ble vel mer akseptert å bruke dem sammen senere. Anonymkode: d19af...b21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå