Gå til innhold

Prosjekt!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hanne!!!!!!

Hei!

jeg er en jente som går i 9 klasse. Nå har vi prosjekt om reklame, jeg og min gruppe har valgt emnet: kosmetik og vi vil finne ut om reklamen holder d den lover!?! så jeg lurte på om noen har prøvd noen som virkelig har funka eller absolutt ikke har funka?

helst Lorèal produkter=)

hvis noen har no

vil vi gjerne vite d!!!

hilsen Hanne dybesland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker en maaaasse Loreal produkter, og jeg er kjempe fornøyd. Synes produktene holder det de lover jeg hvertfall :D

Lykke til med prosjektet. Blir nok en 6`er dette ;)

Hilsen Thea :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en maaaasse Loreal produkter, og jeg er kjempe fornøyd. Synes produktene holder det de lover jeg hvertfall   :D  

Lykke til med prosjektet. Blir nok en 6`er dette ;)

Hilsen Thea  :roll:

hvertfall med din hjelp !:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Oreal Lash Arcitect - nyinnkjøpt - bedre enn Nivea Mascara Volume som jeg vanligvis bruker?

Njaaa.... fikk kanskje tykkere vipper, men det ble ikke så fin bue som med Nivea sin. Jeg har ganske lange og buete vipper fra naturens side, og følte at de ble rettere. Og det var jo ikke meningen. At de skal se ut som falske? Bullshit!

Lurt av reklamen? Helt klart! Forutsatt at jeg trodde på den... gjorde jeg det...? Neeeiii, men man kan jo alltids håpe?

Kremer og sånn? Jeg tror ikke de er bedre enn andre. Men de har mere penger til reklame.

Shampo og sånn tror jeg ikke er noe bedre enn andre - i hvert fall ikke bedre enn den jeg kjøper hos frisøren.

Holder reklamen hva den lover - nei, selvsagt gjør den ikke det.

Ikke være redd for å være kritisk i oppgaven din.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før brukte jeg mascara fra loreal som reklamerte med at vippene skulle vippes oppover når du tok den på..på samme måte som en vippe tang (husker bare ikke hva mascaraen het) den funka ihvertfall veldig godt. Øyevippene mine så veldig lange og fine ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme på et spesielt produkt som ikke har holdt det reklamen lover, men jeg synes det er litt juks i disse reklamene likevel. Det er som regel et bilde av en dame med feilfri hud, laaange øyevipper og fyldig munn i disse reklamene, og da tror vi forbrukere at sånn blir vi også hvis vi kjøper akkurat dette produktet. Sannheten er at bildene er bearbeidet utrolig mye. Tenner blekes, urenheter tas bort, osv. Kanskje du kan skrive litt om denne bildemanipuleringen? De vil jo ha oss til å tro at vi blir slik som bildet når vi bruker deres produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...