Gå til innhold

Reisetips til London med større barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal til London i april med ungdommer Barn. De yngste er 9 år.

Regner med de eldste kommer til å se en fotballkamp eller to, så noen av oss skal ta med de yngste på litt andre ting mens de ser fotball. 
opNoen som har tips til hva vi bør få med oss? Har sett oss ut Harry Potter filmstudio (usikker om det er noe å se?) og de vanlige severdighetene de lærer på skolen (London Eye, Big ben etc).

Tips til restauranter vi bør innom?

Anonymkode: 560f6...fbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger meg flat, ser her er en ny tråd med samme tema😇

lite restaurant tips der, så tar gjerne i mot det. 

AnonymBruker
Skrevet

HP studio er definitivt verdt å få med seg, det er ikke uten grunn at det får fem stjerner av over 40 000 mennesker på Tripadvisor. Bare vær klar over at det må bestilles billetter på forhånd, de har begrenset antall personer som slipper inn pr kl.slett/dag. Hvis dere skal se fotball må det også ordnes på forhånd hvis det er større/kjente lag, det kan være veldig vanskelig (og dyrt!) å få tak i billetter. 

Anonymkode: a13c5...043

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi skal til London i april med ungdommer Barn. De yngste er 9 år.

Regner med de eldste kommer til å se en fotballkamp eller to, så noen av oss skal ta med de yngste på litt andre ting mens de ser fotball. 
opNoen som har tips til hva vi bør få med oss? Har sett oss ut Harry Potter filmstudio (usikker om det er noe å se?) og de vanlige severdighetene de lærer på skolen (London Eye, Big ben etc).

Tips til restauranter vi bør innom?

Bare husk at fotballbilletter kan være vannskelig og ikke minst dyre å få tak i. Særlig hvis det er Premier League kamper de vil på.

AnonymBruker
Skrevet

Ripleys belive it or not. Kjempe gøyalt sted for voksne og barn :) 

Anonymkode: 812e8...34a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ripleys belive it or not. Kjempe gøyalt sted for voksne og barn :) 

Anonymkode: 812e8...34a

De stengte jo for godt for mange år siden.

Anonymkode: 52588...911

AnonymBruker
Skrevet

Var i London med nevøen min da han var 8, og høydepunktene var Hamley’s (selv om Lego-avdelingen skuffet litt) og Rainbow Café. En tur med toetasjes buss var også noe som slo an (vi tok vanlig rutebuss, ikke overpriset sight-seeing). Og så var vi selvsagt innom Disney Store, og Harry Potter Shop på Kings Cross (ok, jeg tilstår: det var jeg som var mest interessert i det siste…). For en litt teknisk interessert gutt var omvisning på/i Tower Bridge interessant. De forteller om byggingen av broen, og man får komme ned i maskinrommet.

Anonymkode: d652d...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...