AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #41 Del Skrevet 4. april 2022 Ja, føler meg passe slank. Har BMI på 21 og har kiloene (etter min mening) fordelaktig fordelt, med veldig slank overkropp og fettet på hofter/rumpe/lår. Fettfordeling har mye å si for hvor slank man ser ut, folk med pærefasong ser stort sett slankere ut enn dem med eplefasong, selv om førstnevnte ofte veier mer. Anonymkode: ec367...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #42 Del Skrevet 4. april 2022 Er 170 cm og veier 44 kg. Størrelse 34. Føler meg litt slank, ja. Anonymkode: 54e56...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #43 Del Skrevet 4. april 2022 169 høy og 58 kg. Føler meg akkurat passe slank. Er ganske bred over skuldrene, så ser for tynn ut om jeg veier noe særlig mindre. Er trent og med flat mage. Får høre at jeg er slank. Men finnes selvsagt mange som er slankere enn meg. Anonymkode: 5ed22...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #44 Del Skrevet 4. april 2022 Nei, føler meg ganske normal, men slapp i fisken pga lite trening de siste par årene. Tynnfeit er jo ikke akkurat så bra for helsen heller. (Men med en bmi på 19.6 er jo jeg objektivt relativt slank.) Anonymkode: 8c6c5...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #45 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er helt uenig, så er har man ulike preferanser. Muskuløs kropp er det siste jeg ønsker meg. Jeg vil være tynn og smal, og for meg er da vekten viktigst. Anonymkode: 1f10c...d34 Nå er det forskjell på subjektiv og objektiv formening og bruker man størrelse S så er man ikke feit! Anonymkode: abe3e...73b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #46 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå er det forskjell på subjektiv og objektiv formening og bruker man størrelse S så er man ikke feit! Anonymkode: abe3e...73b Jeg svarte på påstanden om at det var muskelmasse og fettprosent som avgjorde om man var fornøyd med kroppen. For meg er det kun slankhet, har aldri ønsket meg særlig muskler (annet enn det jeg trenger i hverdagen såklart). Har aldri kalt noen feit, kun minnet om at man har ulike preferanser, og en muskuløs kropp er ikke noe alle ønsker seg. Anonymkode: 1f10c...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #47 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 17.09): Føler du deg slank? Anonymkode: 9b260...2bb Føler meg best når jeg går inn i XS. Men føler meg fortsatt slank i S ja. Anonymkode: ba7e8...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #48 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg bruker litt mindre klær, men svarer likevel. Jeg vet jeg er tynn, føler meg tynn, og ville ikke likt å være større. Anonymkode: c61bf...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #49 Del Skrevet 9. april 2022 Kommer jo veldig an på høyden da. En dame på 170cm som bruker str S er som regel veldig slank. En dame på 150cm er ikke nødvendigvis så tynn selv om hun bruker S. Anonymkode: 1f10c...d34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #50 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 17.31): Er jo fullstendig klar over at det finnes veldig mange mennesker som veier mye mer og som sikkert kanskje syns det er provoserende. Men jeg er ikke fornøyd før magen er helt flat igjen og man kan skimte abs😅 Ble regelrett deprimert når jeg måtte kjøpe klær i strl medium rett etter svangerskapet.. sykt egentlig. Men har vært en XS hele livet og alltid blitt fortalt hvor «nett og liten» jeg var.. hører ikke slike kommenterer noe mer 😅 Anonymkode: db28c...9ff Enig med deg 😂 bruker small nå, og det er ikke akkurat lett at jeg faktisk ser lubben ut (jeg er veldig lav) etter jeg fødte.. Anonymkode: 2817a...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #51 Del Skrevet 9. april 2022 Dette er vanskelig å diskutere uten å ta med høyde. Jeg er 181 og bruker small, regner meg som normal/slank. Hvis jeg hadde vært 165 med samme mål så ville jeg jo sett mye bredere ut i forhold til høyden og antakeligvis ikke slank lenger. Anonymkode: 5fc69...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå