Gå til innhold

Du som bruker str 36/S i klær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja jeg føler meg passe slank. Men jeg liker at klær er litt løse, ellers føler jeg meg feit. Så strS er litt løst stort sett. Kunne sikkert passet XS også, men min mening er at de fleste ser best ut når klær ikke er helt trange.

Anonymkode: 1f10c...d34

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nope.

Fødte for 2 år siden.. veide 52 kg før svangerskap nå veier jeg 57.. bruker 36/S. Har begynt å trene og spise mindre for å komme tilbake, så går sakte men sikkert nedover.

Anonymkode: db28c...9ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nope.

Fødte for 2 år siden.. veide 52 kg før svangerskap nå veier jeg 57.. bruker 36/S. Har begynt å trene og spise mindre for å komme tilbake, så går sakte men sikkert nedover.

Veier 59 kilo. Går sikkert rett ned til 57 etter 2 dager uten karbohydrater. Hat 23 i BMI.  MEN, føler meg heller ikke slank! Men str small er jo ikke gærent å bruke i klesstr, sånn rent sett... ts

Anonymkode: 9b260...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg føler meg ikke slank. Bruker xs-s, 34-36, men er ganske lav, 150cm. Alltid vært relativt slank, brukt xxs-xs, frem til jeg flyttet for meg selv for 3 år siden og kunne kjøpe egen mat og spise nesten når jeg ville. Ble også dypt deprimert i fjor, noe som gjorde at jeg satt inne mesteparten av året og trøste-spiste. Så har lagt på meg ganske mye. Mange av vennene mine sier jeg har en ED, så skal til legen snart og prøve å få hjelp. 

Anonymkode: 26681...f8e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det kommer sikkert veldig an på høyden. Jeg bruker strS, men er 170cm og 56kg. Føler meg passe slank. 

Anonymkode: 1f10c...d34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Veier 59 kilo. Går sikkert rett ned til 57 etter 2 dager uten karbohydrater. Hat 23 i BMI.  MEN, føler meg heller ikke slank! Men str small er jo ikke gærent å bruke i klesstr, sånn rent sett... ts

Er jo fullstendig klar over at det finnes veldig mange mennesker som veier mye mer og som sikkert kanskje syns det er provoserende. Men jeg er ikke fornøyd før magen er helt flat igjen og man kan skimte abs😅 

Ble regelrett deprimert når jeg måtte kjøpe klær i strl medium rett etter svangerskapet.. sykt egentlig. Men har vært en XS hele livet og alltid blitt fortalt hvor «nett og liten» jeg var.. hører ikke slike kommenterer noe mer 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det henger litt sammen med hva jeg spiser. Er vanligvis en 32/34, xxs/xs når jeg er flink med matvanene og ikke blir oppblåst. Da er jeg 52 kg. Nå er jeg 55kg, har skeiet skikkelig ut i det siste og er en 34/xs. Jeg vet jo at det er  å regnes for å være små størrelser, men for det første er det ikke der jeg trives, pluss at jeg blir oppblåst av den usunne maten og føler meg ekkel pga all dritten jeg spiser. Jeg vet at jeg bare trenger å være flink noen uker så er jeg 52kg og de størrelsene jeg trives i igjen, så setter i gang etter påske. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 165, 56 kg og bruker S/36 (hos noen kjeder som driver med vanity sizing bruker jeg 34/XS). Føler meg absolutt slank, og er akkurat der jeg vil være, og nesten alltid har vært, vektmessig. 

Får noen kommentarer på at jeg er "tynn", men det er utelukkende fra overvektige mennesker, og alt er relativt. 

Anonymkode: f8cab...5e0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt ikke. Mer dvask 🤣 160 høy, bruker S og veier 55. Men graviditet, long covid og ingen trening gjør at jeg bærer kiloene særdeles dårlig for tiden!

Anonymkode: 28cc9...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Føler du deg slank?

tja. Jeg bruker jo ikke mer enn S/36 når jeg legger på meg 3-4 kilo og føler meg lubben heller. Akkurat nå er jeg semi-slank 54 kilo, 161 høy, passerer jeg 54 føler jeg meg lubben og ekkel, liker meg bedre på 50-51. 

Anonymkode: a71be...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Treningsrutinene har falt helt ut pga masse sykdom i vinter, så jeg føler meg mest dvask😅

Anonymkode: 6d3b6...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vipper mellom 36/38 og jeg synes jeg ser ganske lubben ut, bærer dessverre kiloene veldig dårlig og har mye løs hud etter stor vektnedgang. Med klær på ser jeg ganske slank ut, men uten kunne man fort ha gjettet at jeg er en str 42. 

Anonymkode: 1766d...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Passer inne i en str s og av og til xs men xs blir ofte for smalt over skuldre. 
men føler meg ikke spesielt slank. Helt normal bare. Er 56kg og 162. Har greit med flesk på magen og rundt lår. 

Anonymkode: 2df1b...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er 165, 56 kg og bruker S/36 (hos noen kjeder som driver med vanity sizing bruker jeg 34/XS). Føler meg absolutt slank, og er akkurat der jeg vil være, og nesten alltid har vært, vektmessig. 

Får noen kommentarer på at jeg er "tynn", men det er utelukkende fra overvektige mennesker, og alt er relativt. 

Anonymkode: f8cab...5e0

Dette kunne vært mitt svar.

Anonymkode: 8f620...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Føler du deg slank?

Ja. Er 171 cm høy, og veier 52 kilo. Høy og slank. Har fire barn, er gift. Trener forbi holde meg i form. Jeg bruker xs/s i klær, og 36/37 i skostørrelse. 

Anonymkode: f9a23...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, eller tja. Er helt vanlig og ganske tynn. Men er bare 157 høy (veier 48 kg). Tenker aldri at "jeg føler meg slank", alltid vært slik.

Anonymkode: 900e8...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...