Khaleesey Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Mulig jeg er dum som ikke vet det selv, men i tilfelle sulfater også har andre navn eller begreper, så lurer jeg på om noen vet med sikkerhet om denne er sulfatfri? Finner ikke ordet sulfate, bare sulfonate.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Den har en mildere form for sulfat enn disse standard sjampoene, jeg har en som er enda mildere enn den igjen, men bruker denne innimellom for å rense ordentlig ut en gang i blant. Anonymkode: 82b8f...16a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Hva heter sjampoen? Anonymkode: bb2d2...d52 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Det står i listen at den har Sodium C14-16 Olefin Sulfonate. Så den inneholder mild sulfat. Sulfatfri er den ikke. Anonymkode: e967f...98f 1
Khaleesey Skrevet 3. april 2022 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Den har en mildere form for sulfat enn disse standard sjampoene, jeg har en som er enda mildere enn den igjen, men bruker denne innimellom for å rense ordentlig ut en gang i blant. Anonymkode: 82b8f...16a 4 hours ago, AnonymBruker said: Det står i listen at den har Sodium C14-16 Olefin Sulfonate. Så den inneholder mild sulfat. Sulfatfri er den ikke. Anonymkode: e967f...98f Takk skal dere ha!😊
Rhodiola Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå