Gå til innhold

Ser ofte 1 tall. Hva betyr det? Klokken 11:11, 11 tall på konto/nettsider etc. Skjer ofte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva betyr det egentlig? Er mye endring i livet mitt etter sykdom og endring og føler at dette er tegn på at "noen" følger med/passer på meg. Men er jeg helt på jordet eller ligger det noe i det?

Anonymkode: c2ff0...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mennesker er utrolig flinke på å se mønster. Hvis vi først begynner å legger merke til noe, så begynner vi å lete for å finne ting som passer med mønsteret.

Men det er bare tilfeldigheter, og har ingen større betydning.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, du er nok helt på jordet. Garantert. Hvis du går rundt og tror at ett-tall skulle bety noe for ditt liv.

Anonymkode: 17136...4bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

11 er et lykketall har jeg hørt. Både 11 og 22 er tvillingtall som kan bringe en hell og lykke (i noen tilfeller har jeg hørt). 

Anonymkode: 3b16c...765

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var under utredning hos psykologspesialist for en stund siden, og han spurte meg faktisk om jeg var opptatt av et spesifikt tall. Jeg skjønte ikke hva han spurte om, så spurte hva han mente. Han mente om jeg var oppmerksom på, tenkte på, irriterte meg over eller på andre måter var observant på et spesifikt tall. 

Jeg svarte nei, og kjente meg ikke igjen i dette. Har lurt på hvilket fenomen han sikter til. Men tydeligvis noe psykisk anlagt, og kanskje et symptom på noe? Vet ikke. Men hvis andre har svar på dette, så kan det være relevant for TS og veldig opplysende for meg som har lurt på dette lenge. 

Anonymkode: eb4d0...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ser det du velger å fokusere på. Det finnes ingen øvrige makter som passer på deg.

Visste at klokka er 11:11:11 hver eneste dag?

Anonymkode: 3d4e6...b6a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være et resultat av Benfords lov. Det første sifre i tall har størst sjanse for å være 1, og lavest sjanse for å være 9.

"Loven sier at det i mange naturlig forekommende samlinger av tall, vil det ledende siffer sannsynligvis å være et lite tall. I sett som følger loven, vil tallet 1 vises som den ledende signifikante siffer i ca. 30 % av forekomstene, mens 9 vises som den ledende signifikante siffer i mindre enn 5 % av forekomstene. Hvis tallene var jevnt fordelt, ville hvert tall oppstå i 11,1 % av forekomstene. Benford lov gjør også spådommer om distribusjon av andre siffer, tredje, siffer, sifferkombinasjoner, og videre."

image.png

Anonymkode: 89fe9...046

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har dilla på 22.22, så hvis jeg tilfeldigvis ser på klokka da så må jeg ta skjermbilde, betyr jo ingenting 😁

Anonymkode: 97de4...2ed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du leter etter det, derfor legger du ekstra godt merke til det. At du ser på kl 20.02 registrerer du ikke like godt fordi du ikke har noe forhold det til. Men så snart kl er 11.11, så bare Vipps lyser det opp i hodet ditt og sier SE DER! IGJEN

Jeg ser ofte fødselsdatoen min på klokka, men jeg vet at jeg legger ekstra godt merke til det fordi jeg har et forhold til den tallkombinasjonen. Skal love deg at jeg ser på klokken langt oftere enn den ene gangen i døgnet ;)

Anonymkode: 46a53...d0a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

11 er et lykketall har jeg hørt. Både 11 og 22 er tvillingtall som kan bringe en hell og lykke (i noen tilfeller har jeg hørt). 

Anonymkode: 3b16c...765

Det er det jeg føler, at noen passer på meg og kommuniserer med 1-tallene at jeg er på riktig spor. Det gir en god følelse og at jeg er på riktig vei..ts

Anonymkode: c2ff0...f11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sjekke ut filmen Number 23 med sjølvaste Jim Carrey som omhandler temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det betyr at du er på rett vei, og holder på å våkne opp for all korrupsjon og elendighet i verden. Kan dette stemme på deg?

Anonymkode: ec2cf...3e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 15.21):

Ser ofte 666 jeg... 😮 

Anonymkode: 47188...df5

Da er du nok fortapt. Vend om. Nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...