Gå til innhold

Kjæresten min har hatt sex med ei anna i oppholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg nå slik at jeg og kjæresten min gjennom 2 år, hadde et opphold på noe måneder for ikke så lenge siden. Og da klarte han å bli kjæreste med ei anna jente, og ha sex med henne. Men vi er nå sammen, siden han ville ha meg tilbake og jeg ville det.. Vi var jomfruer begge to da vi traff hverandre, så vi har hatt det spesielle som bare vi to deler. Men nå så er det helt anderledes. Han har delt det spesielle med ei anne jente, mens jeg fortsatt bare har gitt meg henn til han. Kunne aldri tenkte meg å gitt det til noen andre heller!

Jeg bare synes det er så vanskelig å tenke på at han har hatt seg med ei anna ei, og på en måte "brutt" det fine som bare vi to har delt :roll: Blir dårlig av å tenke på det, selv om han sier at det ikke var noe særlig, siden han ikke hadde så sterke følelser for henne, og at han tenkte på meg under akten. Og angrer som en hund. Det er jo forsåvidt godt å høre det da, men alikevel er det litt vanskelig.. Men må nevne at vi har like godt sex, og kanskje enda bedre enn det vi hadde før oppholdet..

Noen som har noen liknende erfaringer/råd til meg? Jeg vil så gjerne glemme det, men det gnager på meg.. Uff :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere virkelig er glade i hverandre, lar du ikke en slik "bagatell" ødelegge for hva dere kan ha i fremtiden.

Dere var tross alt ikke sammen da det skjedde, så du har egentlig ikke noe du skulle ha sagt. Du har rett og slett ikke "lov" til å "kritisere" ham, det var hans valg, og gjort er gjort.

Du kan bare velge om det at han har hatt andre enn deg skal ødelegge fremtiden deres sammen ;)

Skrevet

Mm, godt å høre at det jeg tenker er bare en liten bagetell, som ikke skal få ødelegge noe! Vi har det jo kjempebra sammen, :) Og det er jo meg han vil ha og elsker, så det kan jo ikke være et big problem..De fleste har jo flere sexpartnere gjennom livet.. Det er utrolig godt å vite at det er jeg som kan gi han det han trenger for å ha et godt liv, og det har han jo fått bekreftet ettersom han har prøvd ei anna ei. Jeg prøver å finne det positive i det han han har gjort også! Og det hjelper jo litt:)

Får håpe mine vonde tanker blir mer og mer borte med tiden. Han er den eneste jeg vil ha, og beste jeg vet om. SÅ dette skal ikke få ødelegge for oss! Tusen takk for backup! :)

Hjelper å høre andres meninger!

:)

Skrevet

Ikke noe rart om det er krig i verden, når folk kan la seg opprøre av at noen de ikke er kjæreste med, har sex.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Du kan jo ikke kreve at han skulle leve i sølibat når dere ikke var sammen. Han kom jo tross alt tilbake til deg. Men jeg kan forstå at det er rart å tenke på at han har vært intim med noen andre.

Skrevet

Til uregistrert, innelgg nr 4: En ting er ihverfall sikkert og det er at du er en person uten følelser! Du uttaler deg jo som om jeg ikke kjenner han! Jeg har faktisk sterke følelser for denne gutten, og et normalt menneske med følelser kan føle det vanskelig i en slik situasjon!

Jeg har ikke krevd at han skal leve i sølibat, det er ikke det det er snakk om, men jeg synes det er vanskelig, selv om jeg vet at det egentlig ikke burde være et stort problem...

Skrevet

Det er ikke rart du syns det er litt ekkelt å tenke på han med den andre jenta, det forstår jeg godt. Men prøv (kanskje lettere sagt enn gjort) å vri det til noe positivt! Tenk på hvor glad du kan være for at han ville tilbake til deg, det var deg han ville ha selv om han traff en annen i mellomtiden. Veldig mange prøver og feiler litt før de finner ut hva de vil, og ender opp med å komme tilbake til hverandre igjen. Ja, han har møtt en annen, MEN han syns du er den beste, og vil være med deg. :) Det går nok bedre om en stund, når du har vent deg til tanken.

Skrevet

Gå videre. Dere hadde pause, og han var i "sin fulle rett", men forstår at det er vanskelig. :klem: .

Skrevet
Men må nevne at vi har like godt sex, og kanskje enda bedre enn det vi hadde før oppholdet..

Så dere hadde sex før forholdet? Hva for noe spesielt gav han da til hun andre utenom sex'en selvfølgelig..? Dersom det du skriver er korrekt delte dere noe spesielt ingen kan ta fra dere. Dere delte deres første sexopplevelse, noe hun andre ikke fikk ta del i. Se på forholdet deres som like spesielt nå som det var før.

Skrevet

Tusen hertelig takk for det derer skriver! Hjelper meg skikkelig fælt! :) Dere har så rett, så rett!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...