AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Om du hørte, for eksempel, at eksen din, som var jævlig mot deg, var alvorlig syk nå, ville du sendt h*n en melding med "god bedring"? Anonymkode: de0ad...384
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Nei. Det gjør ikke hverken ditt eller hans livn oe bedre å sende slik melding. Anonymkode: 87eeb...eeb 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om du hørte, for eksempel, at eksen din, som var jævlig mot deg, var alvorlig syk nå, ville du sendt h*n en melding med "god bedring"? Anonymkode: de0ad...384 Hehe, nei. Legg den ballen død. Anonymkode: e21a4...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Definitivt nei. La det ligge og gå videre nå når du endelig har mulighet til det. Anonymkode: 4113f...54c 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Enig med de over her. Han er et lukket kapittel og bør forbli det Anonymkode: 6ebe2...37d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 Er det fordi det er eks? Hva om det var en tidligere venn? Kollega? Ser virkelig ikke problemet spesielt når du faktisk ble trist av å høre nyheten. Å sende melding selv om personen ikke var snill mot meg er "taking the high road". Anonymkode: de0ad...384 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 Føler meg som en idiot nå 😔 Anonymkode: de0ad...384
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Føler meg som en idiot nå 😔 Anonymkode: de0ad...384 Det trenger du ikke å føle. Du er ikke en idiot. 🙂 Anonymkode: e21a4...9dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det trenger du ikke å føle. Du er ikke en idiot. 🙂 Anonymkode: e21a4...9dd Han kommer til å tenke "Jeg mobbet henne og hun er bekymret for min helse". Vel, aldri igjen Anonymkode: de0ad...384 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #10 Skrevet 2. april 2022 Er nok ikke dumt, men svært naivt synes jeg, spesielt hvis denne personen ikke engang har sagt unnskyld og ment det. Hvis du ut av det blå skal være snill, så synes jeg det er naivt. Anonymkode: 978a2...c82 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han kommer til å tenke "Jeg mobbet henne og hun er bekymret for min helse". Vel, aldri igjen Anonymkode: de0ad...384 Nja, egoisme har ingen bunn. Anonymkode: e21a4...9dd
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når man har spurt her inne og fire stykker har svart blankt nei, og man gjør det likevel, da er det ikke lengre bare naivt, det er direkte frekt. Anonymkode: e03f1...3d2 Leste bare overskriften og ikke HI, men ser nå at dette har to tolkninger. Men det ser ut til at ts faktisk mener det. Hvordan er det frekt da? Ønsker man god bedring med en overført betydning, ja da bør man slippe, men ser ut til at ts mener det. Hvordan er det da frekt? Anonymkode: 978a2...c82 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #13 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nja, egoisme har ingen bunn. Anonymkode: e21a4...9dd Hva mener du? Anonymkode: de0ad...384
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #14 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Leste bare overskriften og ikke HI, men ser nå at dette har to tolkninger. Men det ser ut til at ts faktisk mener det. Hvordan er det frekt da? Ønsker man god bedring med en overført betydning, ja da bør man slippe, men ser ut til at ts mener det. Hvordan er det da frekt? Anonymkode: 978a2...c82 Jeg mener det. Da jeg først hørte det, begynte jeg å gråte, og så tenkte mye på det etterpå. Når har det blitt "frekt" å bry seg om folk? Anonymkode: de0ad...384
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #15 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg mener det. Da jeg først hørte det, begynte jeg å gråte, og så tenkte mye på det etterpå. Når har det blitt "frekt" å bry seg om folk? Anonymkode: de0ad...384 Alle de som har svart mangler sosiale antenner til å skjønne at man kan bry seg om folk. Hvis du ikke skjønte det, så tror de at du skriver "god bedring" som "æhæ, din frekke faenskap, endelig skal du lide for slik du behandla meg". Ikke bry deg om dem Anonymkode: 978a2...c82 2
Eloise12345 Skrevet 2. april 2022 #16 Skrevet 2. april 2022 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Om du hørte, for eksempel, at eksen din, som var jævlig mot deg, var alvorlig syk nå, ville du sendt h*n en melding med "god bedring"? Anonymkode: de0ad...384 Nei, overhodet ikke. Dersom det er far til barna dine så ja da ville jeg kanskje sagt god bedring/ spørs situasjon om åpenhet rundt sykdom. Ville kanskje sagt noe om jeg hadde god kontakt med vedkommende, men har du det? Hvis ikke? Nei. For din melding vil nok ikke hjelpe han om dere ikke har barn sammen eller kontakt. Endret 2. april 2022 av Eloise12345
Gjest theTitanic Skrevet 2. april 2022 #17 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om du hørte, for eksempel, at eksen din, som var jævlig mot deg, var alvorlig syk nå, ville du sendt h*n en melding med "god bedring"? Anonymkode: de0ad...384 Nei, det ville jeg ikke. Og.. hadde du ment det eller prøver du å åpne en dialog? Det kommer veldig ann på hva han har gjort, men av og til kan det å tilgi og å vise empati gjøre at vedkommende angrer fordi han innser at du er god og han har behandlet deg dårlig selv om du bare er god mot han, noe han ikke fortjener. Man det fordrer at han eier samvittighet og selvinnsikt. Ikke alle har det.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #18 Skrevet 2. april 2022 Nei fordi jeg har ikke kontakt med han og hadde ikke tenkt at jeg plutselig skulle implementere meg i livet hans om han var syk. Men har møtt min eks som var en drittsekk mot meg tilfeldig og da var jeg hyggelig. Føltes godt ut at det ikke var noe vondt mellom hos og at fortid var fortid. I tillegg til at jeg eide situasjonen og tok tilbake makten jeg mistet i forholdet. Anonymkode: c5de9...c93
Gjest Warrior Skrevet 2. april 2022 #19 Skrevet 2. april 2022 (endret) Nei det er ikke dumt å være snill mot folk som har vært slemme mot deg. Det er jo bare bra og være snill mot folk uansett. Hadde jeg hørt om noen som jeg har vært glad i var blitt alvorlig syk om det er ekser eller andre, så hadde jeg uten tvil sendt melding og vist at jeg bryr meg uansett om personen hadde vært slem mot meg. Men det er nå bare meg. Du må gjøre det du vil og det du synes er best Endret 2. april 2022 av Warrior
Miranda Bailey Skrevet 2. april 2022 #20 Skrevet 2. april 2022 Nei. Jeg føler som regel ikke noe behov for å ta tilbake, men jeg orker heller ikke å være noe særlig hyggelig mot folk som har vært slemme mot meg. Jeg unngår de som regel bare. Det er bedre for alle parter. Eksen min behandlet meg også dårlig. Aldri i livet om jeg hadde tatt kontakt med han. Jeg har heldigvis fått mer selvrespekt for meg selv nå. Hadde ikke ofret det en tanke om han ble syk. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå