AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Ja, jeg vet at ekte thaimassasje er noe annet enn det som kjøpes der, men dere som har erfaring, er det aromaoljemassasje over alt og ender det alltid med det som ikke står i prislista (happy ending)? Er disse plassene egentlig runkesjapper? Eller er det slik at dere menn som går for å bli runket vet hvor dere kan gå og samtidig vet hvor dette ikke tilbys? Finnes det overhode kvinnelige kunder på disse stedene? Det må jo være et stort marked siden det er så mange av dem eller fungerer det som hvitvasking ala biljardbuler ol.? Skjønner jo at det for damene kan være mindre stress enn å åpne en thai-Take way. Ikke svar hvis du ikke vet, men bare spekulerer på linje med meg. Anonymkode: c1fa9...164 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 De vet at norske kåte menn betaler godt for en happy ending så derfor dukker disse opp Anonymkode: 81fc3...536 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 For noen holdninger du har 🤢 Thaimassasje er ikke synonymt med prostitusjon. Anonymkode: 794f0...949 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Grei hvitvasking og kontant strøm. Ofte står en nordmann bak, enten gift med en ansatt eller eier av bygningen. Alle her i byen tar kun kontant... Anonymkode: 544fa...b21 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vet at ekte thaimassasje er noe annet enn det som kjøpes der, men dere som har erfaring, er det aromaoljemassasje over alt og ender det alltid med det som ikke står i prislista (happy ending)? Er disse plassene egentlig runkesjapper? Eller er det slik at dere menn som går for å bli runket vet hvor dere kan gå og samtidig vet hvor dette ikke tilbys? Finnes det overhode kvinnelige kunder på disse stedene? Det må jo være et stort marked siden det er så mange av dem eller fungerer det som hvitvasking ala biljardbuler ol.? Skjønner jo at det for damene kan være mindre stress enn å åpne en thai-Take way. Ikke svar hvis du ikke vet, men bare spekulerer på linje med meg. Anonymkode: c1fa9...164 Neivel. Bra diskusjon dette. Hvem i huleste vet om alle thaimassasjesteder i Norge er horehus eller driver med hvitvasking? Jeg har to slike i min gate og jeg vet at begge de tilbyr happy ending, i tillegg har jeg grunner til å tro at det ene driver med hvitvasking, men jeg har jo ikke lov å spekulere så jeg skal la være å forklare hvorfor. Anonymkode: 847ca...e68 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 Er en myte at det foregår sexsalg på disse stedene. Er nok bare veldig mange såre muskler i byen din ts. Anonymkode: 198a9...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 I bygda hvor jeg vokste opp dukket det opp et tilsynelatende seriøst thaimassasje studio, damer og menn i alle aldere gikk dit. Dog ble det reagert på at det var unormalt mange dresskledde menn som bodde på hotellet rett ved som gikk dit. Plutselig en dag kom det i nyhetene at studioet stenge grunnet hallikvirksomhet, så etter det må jeg si at jeg tviler på etthvert thaistudio. Anonymkode: 7cc6f...735 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 Det er nok en god blanding. At ene sjappa tilbyr ekstra service betyr ikke at den andre gjør det. Anonymkode: f71e3...08d 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 I Larvik var det nylig en thaimassør som ble banket opp av kunden fordi hun nektet å gi ham «happy ending». Jeg har vært der selv, og fått helt normal massasje. Jeg er kvinne. Anonymkode: 21c9b...c1b 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #10 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I bygda hvor jeg vokste opp dukket det opp et tilsynelatende seriøst thaimassasje studio, damer og menn i alle aldere gikk dit. Dog ble det reagert på at det var unormalt mange dresskledde menn som bodde på hotellet rett ved som gikk dit. Plutselig en dag kom det i nyhetene at studioet stenge grunnet hallikvirksomhet, så etter det må jeg si at jeg tviler på etthvert thaistudio. Anonymkode: 7cc6f...735 Det er jo litt som med innvandrerbutikker som jukser med utløpsdato, selger ulovlig tobakk og sigaretter under disken eller selger matvarer som ikke er importert lovlig. Er sikkert noe kulturelt som er grunnen. Anonymkode: 18a2e...3b6 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 Har vært på thai massasje klinikk, ingen tilbydning om happy ending/sex der. Er mann. Anonymkode: 7b6d6...21a 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I Larvik var det nylig en thaimassør som ble banket opp av kunden fordi hun nektet å gi ham «happy ending». Jeg har vært der selv, og fått helt normal massasje. Jeg er kvinne. Anonymkode: 21c9b...c1b 😂 lol!! Æsjjj!!!! Anonymkode: 79bce...4cd
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #13 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I Larvik var det nylig en thaimassør som ble banket opp av kunden fordi hun nektet å gi ham «happy ending». Jeg har vært der selv, og fått helt normal massasje. Jeg er kvinne. Anonymkode: 21c9b...c1b Nettopp. De fleste av disse stedene er seriøse. Det er noen ytterst få som ødelegger for resten. Logisk at mange nordmenn, kvinner som menn , vil ha billig forløsende massasje. Mange har en stressende hverdag, og da kommer en massasje godt med. Hvilke andre steder kan du få full kroppsmassasje for 600 kr? Skal du på et norsk spa som blir du ranet for 1500,- for samme massasjen. Anonymkode: 198a9...0a2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #14 Skrevet 2. april 2022 Det sier vi ikke til deg. ตัวตลก. Anonymkode: 3d723...410 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #15 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nettopp. De fleste av disse stedene er seriøse. Det er noen ytterst få som ødelegger for resten. Logisk at mange nordmenn, kvinner som menn , vil ha billig forløsende massasje. Mange har en stressende hverdag, og da kommer en massasje godt med. Hvilke andre steder kan du få full kroppsmassasje for 600 kr? Skal du på et norsk spa som blir du ranet for 1500,- for samme massasjen. Anonymkode: 198a9...0a2 Happy ending er faktisk veldig utbredt. Naivt å tro at det bare gjelder ytterst få. https://www.dt.no/seks-av-ti-massasjesteder-tilbyr-sex-du-far-det-du-vil-men-jeg-kan-ikke-si-mer-pa-telefon/s/5-57-1411230?hideLimbs=1 Anonymkode: 68c5f...00e 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #16 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De vet at norske kåte menn betaler godt for en happy ending så derfor dukker disse opp Anonymkode: 81fc3...536 Kan ikke disse mennene runke selv da? Anonymkode: 50e93...303 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #17 Skrevet 2. april 2022 I byen jeg bor i føles det som om det er thai massasje på hvert gatehjørne. Enkelte gater har tre salonger til og med. Kan ikke skjønne at alle disse overlever på kun å selge massasje og skikkelige behandlinger.. Jeg har kun vært på en av dem, og der har jeg gått i flere år. Eieren har vært i avisen mange mange ganger og klaget over folk som ber om happy ending, så tviler på at det er noe de driver med akkurat der… Jeg er kvinne, og strålende fornøyd med behandlingene jeg får, klassisk thai massasje 90 minutter. Kroppen min hadde vært dau uten, tror jeg. Anonymkode: f55c5...956 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #18 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan ikke disse mennene runke selv da? Anonymkode: 50e93...303 Jeg tror kanskje det offentlige ha en ny opplysningskampanje. Det er jo ikke alle menn som har fått med seg at flesk light eksisterer. Burde vært obligatorisk som en del av seksualopplysningen i 10. klasse. Eventuelt hatt en slags statlig drevet sexutstyrbutikk, slik som Vinmonopolet, med sterkt rabatterte priser. Som en kombinert hjelpemiddelsentral/vinmonopol. Perfekt. Og da har ikke menn grunn til å klage lenger, der kan de få støtte og veiledning og hjelp. Anonymkode: 79bce...4cd 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #19 Skrevet 2. april 2022 Takk for alle svar, både de innsiktsfulle, de naive, de som må oversettes, de spydige, de ærlige og de erfaringsbaserte. Dette må vel i beste fall betegnes som et brokete farvann. Konkluderer i alle fall med at ansatte på disse stedene ikke kommer til å melde seg inn i Fellesforbundet med det første… Anonymkode: c1fa9...164 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #20 Skrevet 2. april 2022 Jeg vet ingenting sikkert, men i min bittelille by er det over dobbelt så mange thaimassasjestudioer som det er matbutikker og jeg har utsikt over fire av dem fra mitt eget kjøkkenvindu. Aldri har jeg sett et menneske komme eller gå der, bortsett fra damene selv og ektemennene deres. Det er i dagslys, må jeg påpeke. Om noen kommer eller går på kveld, natt eller tidlig morgen, kan jeg opplagt ikke se. Jeg har tidligere fått god hjelp av thai massasje pga sykdom og har derfor forsøkt å bestille time hos samtlige i håp om å få tilsvarende behandling. Kun en av åtte har en resepsjon, kun to har en nettside, kun to er på Facebook, en har en mailadresse og bare fire har jeg funnet noe telefonnummer til. Av de fire jeg har fått kontakt med avviste en meg i telefonen, en avviste meg etter at jeg møtte opp fordi de "ikke hadde fått tak i noen som kunne å massere" selv om det sto tre damer der, en ble helt panisk og greide til slutt å få drasset en madrass ut i gangen for å massere meg der (så gudene vet hva som skjer i resten av rommene) og en gav meg en massasje som føltes temmelig middelmådig ut i forhold til hva jeg har fått før, men mulig de to jeg har gått hos før har vært ekstra flinke. Så min konklusjon er at maks en av de åtte driver med reell massasje. Om de sju andre er bordeller eller skalkeskjul for hvitvasking eller andre typer virksomheter, vet jeg ikke. Jeg er kvinne, forresten. Og jeg mistenker at thaimassasjestudio nummer ni er på trappene, fordi det ene lokalet som settes i stand her ser mistenkelig sånn ut. Anonymkode: f5bde...a64 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå