AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Den er nå 3 år gammel og displayet er knust på 2 områder. Tror barna kan ha kastet en ball på tvn, de er 2 og 4 år. Kjøpte ny I 2019, den ble knust etter 3 måneder så fikk ny. Har Lo favør. Det blir altså vår andre TV som har gått på samme måte. Jeg er redd dette blir dyrt. Hvordan er egenandel når man har fått ny 3 år tidligere? Det er snakk om tv til 20 000. Denne gangen var den vegghengt 😭 Anonymkode: 0e03e...a21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Skrevet feil. Den er 2 år gammel. Kjøpte i 2020 Anonymkode: 0e03e...a21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Det eneste tilfellet jeg kan tenke meg det er fornuftig å kjøpe den ekstra forsikringen de tilbyr i butikken er hvis man har små barn som leker i stua, med blant annet ball eller Lego eller andre ting som plutselig kan komme susende gjennom luften. Spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på, du får høre med forsikringsselskapet Anonymkode: e09d8...e6e 4
Mt3 Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Eeh, mener du at det ene barnet knuste den forrige tv'n når det var 1år gammelt?? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Dersom barna stadig knuser TVen, så hadde jeg ikke kjøpt tv til 20.000. Anonymkode: c1046...979 16 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 Har du en sinna mann i hus, ts? Ikke greit å skylde på barna 🙁 Hvis en ball havner på tv så knuser den ikke flere plasser slik du beskriver. Anonymkode: ea90b...972 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 På tide å vurdere en solid tv, eller bedre oppdragelse. Anonymkode: a385f...bb2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 Mt3 skrev (49 minutter siden): Eeh, mener du at det ene barnet knuste den forrige tv'n når det var 1år gammelt?? Nei 2,5 år gammel den sommeren. Eldste er 4 år og noen mnd Anonymkode: 0e03e...a21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dersom barna stadig knuser TVen, så hadde jeg ikke kjøpt tv til 20.000. Anonymkode: c1046...979 Det er ikke til stadighet når det har skjedd 2 ganger. Anonymkode: 0e03e...a21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #10 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke til stadighet når det har skjedd 2 ganger. Anonymkode: 0e03e...a21 Det er nok 2 ganger mer enn de fleste opplever. Anonymkode: 0971b...4d9 8 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 Egenandelen er den samme. Bare å melde inn. Anonymkode: 97f70...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Skrevet 2. april 2022 Kan kanskje være lurt å lære barna at man ikke kaster ball/andre gjenstander inne, så slipper man knuste tv’er. Anonymkode: 0d893...ddf 3
Holar Skrevet 2. april 2022 #13 Skrevet 2. april 2022 Lo Favør er en god forsikring. Bare ta kontakt med de. Egenandel er 2000 hvis ikke dere begge er medlem. Kan være noe fradrag på alder, den er to år. Det er ikke noe bonus, derfor ikke bonustap.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #14 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har du en sinna mann i hus, ts? Ikke greit å skylde på barna 🙁 Hvis en ball havner på tv så knuser den ikke flere plasser slik du beskriver. Anonymkode: ea90b...972 Nei mannen min er på reisejobb. Er ikke å skylde på barna når man kjenner sine egne barn, har ingen annen forklaring. De er for små til å slå med knyttneve men det er jo også noe som kan gi et slikt "fotball" merke. vi trodde alle ballene var tatt vekk for lengst da eldste har trodd det er til innelek, men de hadde barnepass i helga og fikk 2 amerikanske fotballer. Kan ikke egentlig skjønne at det er det heller da tvn er 1 meter fra gulvet og de ballene er tunge, men har ellers ingen forklaring. Vi hadde også besøk av noen barn i går som er i høyere tempo enn mine barn, men da ville vell merket vært synlig i går kveld også. Han ene var alene inne på slutten siden han var alt for vill og begynte å sparke de andre barna. Anonymkode: 0e03e...a21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #15 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er nok 2 ganger mer enn de fleste opplever. Anonymkode: 0971b...4d9 Det var visst ofte slike tilfeller sa de ansatte på Elkjøp for 2 år siden, men at det skjer to ganger med flere vet jeg ikke noe om, men jeg er vel ikke den første i landet. Anonymkode: 0e03e...a21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #16 Skrevet 2. april 2022 Vi (4 barn og 2 voksne) har knust så mangen i pader og telefoner pluss andre uhell opp i gjennom årene og brukt forsikringen på dette,at til slutt vart vi å rekne som en ustabil familie der feks huset kunne brenne. ( det er vi ikke da eg sjekker alt før eg legger meg eller går ut) Då sa den lokale forikringsmannen at nå kom prisene til å stige masse for oss( hadde nådd en grense) Han anbefalte oss å bytte selskap. Det gjorde vi og nå er barna store og vi knuser mindre😂 Anonymkode: 9233a...214
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #17 Skrevet 2. april 2022 Holar skrev (6 minutter siden): Lo Favør er en god forsikring. Bare ta kontakt med de. Egenandel er 2000 hvis ikke dere begge er medlem. Kan være noe fradrag på alder, den er to år. Det er ikke noe bonus, derfor ikke bonustap. Takk for svar. Uff føler jeg bare må finne en på finn, men den blir nok ikke like bra. Jeg er redd de ser på det som forsikringssvindel siden det bare er snakk om 2 år siden sist... Anonymkode: 0e03e...a21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #18 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er nå 3 år gammel og displayet er knust på 2 områder. Tror barna kan ha kastet en ball på tvn, de er 2 og 4 år. Kjøpte ny I 2019, den ble knust etter 3 måneder så fikk ny. Har Lo favør. Det blir altså vår andre TV som har gått på samme måte. Jeg er redd dette blir dyrt. Hvordan er egenandel når man har fått ny 3 år tidligere? Det er snakk om tv til 20 000. Denne gangen var den vegghengt 😭 Anonymkode: 0e03e...a21 Hvem i alle dager tillater denslags i stuen? Anonymkode: fb1d8...85a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #19 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi (4 barn og 2 voksne) har knust så mangen i pader og telefoner pluss andre uhell opp i gjennom årene og brukt forsikringen på dette,at til slutt vart vi å rekne som en ustabil familie der feks huset kunne brenne. ( det er vi ikke da eg sjekker alt før eg legger meg eller går ut) Då sa den lokale forikringsmannen at nå kom prisene til å stige masse for oss( hadde nådd en grense) Han anbefalte oss å bytte selskap. Det gjorde vi og nå er barna store og vi knuser mindre😂 Anonymkode: 9233a...214 Oi såpass. Min mann har fikset telefonen sin selv hver gang, så loggen på vårs er heldigvis ikke lang men forsatt en tv på lista, samme ulykke som denne gang. Hvilken forsikring hadde dere først? Litt rart å regne folk som ustabile fordi man har knust telefoner og ipader😂😂 bra dere knuser mindre nå 😂 Anonymkode: 0e03e...a21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #20 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Oi såpass. Min mann har fikset telefonen sin selv hver gang, så loggen på vårs er heldigvis ikke lang men forsatt en tv på lista, samme ulykke som denne gang. Hvilken forsikring hadde dere først? Litt rart å regne folk som ustabile fordi man har knust telefoner og ipader😂😂 bra dere knuser mindre nå 😂 Anonymkode: 0e03e...a21 Rart faktisk. Forsikringsselskapene baserer seg på rene tall igjennom mange tiår med statistikk og har egne ansatte som kun jobber med regner på dette basert på tidligere data og erfaringer. Absolutt alle tall tilsier at risikoen er mye større hvis du har kunder som melder inn hyppigere småskader kontra kunder med få og større skader totalt sett. Et selskap vil heller ha en kunde som mister hele huset i brann enn kunder som til stadighet melder inn småtterier som telefoner eller bulker biler i tide og utide. Småskader øker også risikoen for svindel. Det er lov å være uheldig og bruke forsikring, det mener selskapene også. Men, det er forskjell på å være uheldig og å være totalt fraværende for eget ansvar og rett og slett uforsiktig. Disse kundene vil de ikke ha. Anonymkode: ed180...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå