Gå til innhold

Damer bruker vold mot menn i film og gjerne for morro skyld. Er det ok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det greit at damer bruker vold mot menn i filmer og serier? Jeg skjønner at damer er svakere og at det på en måte ikke er like farlig. Men ser en eller annen reklame som popper opp konstant om en norsk film. Hvor dama skyter karen og sier "traff jeg" mannen svarer "ja" Og damen svarer "bra". Det skulle sikkert være morsomt. 

Men hadde det vært morsomt om det var en mann som skøt en dame? Når det gjelder skytevåpen stiller jo begge kjønn likt. 

Anonymkode: ffe5a...f9a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Film er ikke på ordentlig..

Anonymkode: 6946a...e42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det greit at damer bruker vold mot menn i filmer og serier? Jeg skjønner at damer er svakere og at det på en måte ikke er like farlig. Men ser en eller annen reklame som popper opp konstant om en norsk film. Hvor dama skyter karen og sier "traff jeg" mannen svarer "ja" Og damen svarer "bra". Det skulle sikkert være morsomt. 

Men hadde det vært morsomt om det var en mann som skøt en dame? Når det gjelder skytevåpen stiller jo begge kjønn likt. 

Det er ikke morsomt uansett hvem som skyter hvem i virkeligheten, men dette er jo bare film. 

Anonymkode: 7e5f8...a00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er ikke morsomt uansett hvem som skyter hvem i virkeligheten, men dette er jo bare film. 

Anonymkode: 7e5f8...a00

Selvfølgelig ikke. Men hadde det vært akseptert dersom det var en mann som skøyt en dame? I en film selvfølgelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen er at kvinner kan ikke skade menn på samme måte som menn kan skade kvinner.

De fleste menn kjenner det nesten ikke når kvinner slår dem.

Anonymkode: 42d5f...2d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...