Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget; men prøver her.

Skal installere syntetiske dreads snart, har kjøpt en blanding av mørkebrune strands og svart/lilla-ombre. Sett litt bilder på Pinterest o.l. Tenker å mixe begge fargene sammen da det har sett bra ut på bilder jeg har sett. Min naturlige hårfarge er brun/mørk brun.

Er det noen her som har dreads/dread-extensions selv som kan komme med innspill til både installering av SE Dreads, hvordan mixe fargene best, og gjerne vise bilder av egne dreads? :)

Gjerne også kom med annen info og råd om dere har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mailisahj skrev (2 timer siden):

Hei!

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget; men prøver her.

Skal installere syntetiske dreads snart, har kjøpt en blanding av mørkebrune strands og svart/lilla-ombre. Sett litt bilder på Pinterest o.l. Tenker å mixe begge fargene sammen da det har sett bra ut på bilder jeg har sett. Min naturlige hårfarge er brun/mørk brun.

Er det noen her som har dreads/dread-extensions selv som kan komme med innspill til både installering av SE Dreads, hvordan mixe fargene best, og gjerne vise bilder av egne dreads? :)

Gjerne også kom med annen info og råd om dere har!

sikker på at du vil ha dreads? det er jo helt ut og ingen som har det lenger. 😎

• Liker 1
Skrevet
Natta1980 skrev (På 2.4.2022 den 14.45):

sikker på at du vil ha dreads? det er jo helt ut og ingen som har det lenger. 😎

Ja, har vurdert å sette inn syntetiske dreads i snart ti år. Så er veldig sikker på at det er dreads jeg ønsker å ha :)

• Liker 3
Skrevet
Mailisahj skrev (3 timer siden):

Ja, har vurdert å sette inn syntetiske dreads i snart ti år. Så er veldig sikker på at det er dreads jeg ønsker å ha :)

kult :)

AnonymBruker
Skrevet

Er du hvit?

Anonymkode: e5aa1...3a1

AnonymBruker
Skrevet

Jannikke Ness i Joviale mammaer har dreads som hun styrer på med. Tar de av og på ofte. Hun har også egen Snap.

Anonymkode: 8046c...b53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...